„Mercedes F1“ greičiausias praktikoje, o „Red Bull“ kovoja su Imola

Penktadienį Imoloje vykusiuose „Emilia Romagna Grand Prix“ varžybose „Red Bulls“ patyrė sunkumų, o Valtteri Bottas abiejose sesijose pirmavo „Mercedes“ komandos draugui Lewisui Hamiltonui.

Sergio Perezas ryte susidūrė su „Alpine“ atstovu Estebanu Oconu, išnešdamas raudonas vėliavas, o meksikiečio komandos draugas Maxas Verstappenas po pietų sustabdė savo „Red Bull“ dėl kardaninio veleno problemos.

Pernai Italijos trasoje ant poliaus buvęs Bottas pirmoje sesijoje užfiksavo geriausią 1 minutės ratą – 16,564 sekundės, o antrojo – 1: 15,551.

Septynis kartus pasaulio čempionas Hamiltonas, praėjusių metų lenktynių nugalėtojas, kai Imola lapkričio mėnesį grįžo į kalendorių, ryte buvo 0,041 lėtesnė, o po pietų – vos 0,010.

“Jei palyginsiu su Bahreinu, kaip automobilisjausmas, jis tikrai jaučiasi geriau, todėl malonu, bet tai yra kitokia trasa ir skirtingos trasos bei paviršiaus ir sukibimo lygis “, – sakė Bottas.” Bent savaitgalis prasidėjo teigiamai … Aš daug laimingesnis su automobilis dabar nei prieš tris savaites.

„Šiandien tikrai nematėme geriausių„ Red Bull “rezultatų“, – pridūrė suomis. „Be abejo, jie bus greiti, ir mes vis dar nemanome, kad turime greičiausius automobilis. Tikrai turime tai įrodyti šeštadienį “.

Čempionato lyderis Hamiltonas teigė neturintis didelių problemų, o padangos veikė gerai.

„Kol kas mums gera diena“, – sakė jis. – Nemanau, kad iš „Red Bulls“ dar nematėme geriausio, atrodė, kad jie buvo gana netvarkingi.

Verstappenas, artimiausias Hamiltono varžovas Bahreino sezono atidaryme, kai jis startavo ant stulpo ir finišavo antras, pirmoje sesijoje buvo trečias, tačiau prieš sustodamas sugebėjo tik penkis ratus po pietų.

„Manau, kad jūs vis tiek žinote, ką turite daryti, todėl viskas turėtų būti gerai“, – apie nesėkmę kalbėjo jis. – Mes turime susitelkti tik į save, kad atliktume geresnį darbą.

Pirmoji sesija baigėsi tuo, kad Rusijos naujokas Nikita Mazepinas antrą kartą per valandą suko savo „Haas“ varžybas paskutiniame posūkyje, o antrasis buvo raudonai pažymėtas, kai „Ferrari“ žaidėjas Charlesas Leclercas rėžėsi į padangų užtvaras.

“Atsiprašau, vaikinai. Aš stumdžiau … gana mažai”, – sakė Leclercas iš kabinos.

Leclercas buvo ketvirtas greičiausias ryte ir aplenkė „AlphaTauri“ atstovą Pierre’ą Gasly, kuris dieną užbaigė trečias greičiausiai.

Techninės problemos, turinčios įtakos radijo ryšiui ir duomenims, prisidėjo prie penkto eilės susidūrimo tarp prancūzo Ocono ir Perezo.

Susitikimo detalės nebuvo iškart aiškios – kameros nefiksavo vaizdų, tačiau tvarkdariai nusprendė nesiimti jokių tolesnių veiksmų.

„Oconas sulėtino greitį iki penkerių, kad galėtų praleisti Perezą, taip pat visiškai persikėlė į posūkio vidų“, – sakoma jų pranešime. “Perezas buvo greitame rate. Jiedu automobiliss tuo pačiu metu pasiekė viršūnę ir tik vos palietė ratus.

„Abu vairuotojai posėdyje sutiko, kad tai buvo nelaimingas neteisingas laiko bendravimas tarp jų, tam nepadėjo ir tai, kad abu vairuotojai tuo metu ribojo ryšį arba visai nebendravo su savo komandomis.

Perezo automobilis sustojo su kairiąja galine padanga skiautelėmis, o Oconas pastatė toliau žemyn trasa.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *