2022 m. „Hyundai Tucson“ pirmojo važiavimo apžvalga Drąsus šuolis į priekį

Greitai apžvelkite jau patikimą „Hyundai“ visureigių sąrašą, pradedant „Mini Venue“ ir baigiant pliuso dydžio „Palisade“, ir netrūksite utų. Iš viso yra šeši – tai daugiau nei „Jeep“ – kartu su hibridų, elektrinių ir degimo variklių mišiniu, atliekančiu sunkų darbą po oda. Tačiau pirmaujanti kompanijos pardavimų apimtis, esanti pakuotės viduryje, yra pertvarkytas 2022 m. „Hyundai Tucson“.

„Hyundai“ portale „Tucson“ vis dar telpa tarp „Kona“ ir „Santa Fe“, nors jis ilgesnis 6,1 colio nei jo pirmtakas, platesnis ir aukštesnis – 0,6 colio, o jo ratų bazė yra 3,4 colio ilgesnė nei anksčiau. Jis taip pat siūlo dar beveik 8 kubines pėdas krovinių. Šie padidėjimai reiškia, kad „Tucson“ yra vienas iš mažiausių kompaktiškų krosoverių į vieną didžiausių, užtemdydamas net „Honda CR-V“ ir „Toyota RAV4“ modelio ilgį ir ratų bazę. Jo užpakalinės sėdynės kojoms skirta 41,3 colio koja dabar yra geriausia savo klasėje ir užima CR-V, o krovinių skyrius panašiai yra ir tarp klasės lyderių.

2022 m. „Tucson“ įgauna naują agresyvią išorės išvaizdą su daugybe patinimų kiekvienoje pusėje, raumeningais išsipūtimais, aštriomis raukšlėmis, kylančiais ir krentančiais akcentais, siaurėjančiomis masėmis … ir mes vis dar esame tik kūno šonuose. Su „Tucson“ danga vyksta daugybė veiksmų, tačiau tai niekada nėra taip perkrauta, kaip kai kurie kiti visureigiai, apie kuriuos galime galvoti.

Ratų arkos savo forma yra panašios į kampinio „Lexus NX“, nors ir daromos šiek tiek subtiliau. Nerūdijančio plieno sidabrinė ietis užlipa ant A stulpų, virš durų, storėja gale ir leidžiasi žemyn prie lifto vartų, suteikdama prabangos įpėdinį. Ši maža detalė, atrodo, ko tikėtės iš „Jaguar“. Naujasis „Pegasus“ tipo sparno formos priekio galas su daugybe dienos šviesos žibintų LED elementų (penki kiekvienoje pusėje), imituojantys grotelių lentjuostes, ir du kiti apšvietimo elementai kiekviename priekiniame kampe daro naująjį „Tucson“ priekinį galą agresyvų ir tačiau elegantišką .

Tuo tarpu užpakaliniai dantyti ar nagus primenantys galiniai žibintai nuskaido žemyn nuo galinio stiklo aukščio, o buferyje žemai įsitaisę visiškai atskiri posūkio rodikliai, kaip tai darė „Hyundai“ jau kurį laiką. Visa tai reiškia prabangią ir patikimą išvaizdą, kurios tikitės iš prabangaus automobilio, o ne iš kompaktiško visureigio, kurio maksimali pakrauta kaina yra daug mažesnė nei vidutinė naujų automobilių kaina JAV. Tai „Hyundai“ dar kartą smogia sunkiojo svorio kategorijoms iš pusvidutinio svorio kampo.

Nepaisant to, kad viduje yra didesnis, didelis įspūdis iš vidaus nebūtinai yra didžiulis kosmoso patobulinimas. Vos per pastaruosius kelerius metus „Hyundai“ gana kruopščiai sugėdino kitus pagrindinius ir prieinamus prekės ženklus interjero dizaino srityje, žengdamas į priekį turtingo išvaizdos ir jausmo interjeru. „Tucson“ komplekte yra net trijų sluoksnių priekinis stiklas, kuris padeda numalšinti triukšmą. Tai dar vienas pavyzdys, kai kompanija siūlo beveik prabangų interjerą prieinamais automobiliais.

Nors „2022 Tucson“ standartiškai yra 8 colių centrinis informacijos ir pramogų ekranas, kiekvienas iš mūsų važiavusių bandytojų turėjo didesnį pasirinktinį 10,25 colių ekraną kartu su tos pačios dimensijos skaitmenine prietaisų grupe. Nors nė vienas ekranas neturi gaubto, jie visiškai nepatyrė saulės spindesio. „Hyundai“ tvirtina, kad ekranų stiklo paviršiai yra akinančiai naikinami, iš pradžių mes buvome skeptiški. Mes klydome. Jokio akinimo. Ir mes važiavome automobiliu saulės užlietoje Arizonoje. Taigi, tiesa, per pirmąjį susidūrimą realiame gyvenime turėjome prieigą tik prie aukščiausio lygio apdailos lygių, tačiau net ir visiškai įkrautas, visiškai pakrautas „Tucson Limited HEV“ hibridas su visų varančiųjų ratų viršumi kainuoja 38 535 USD, įskaitant 1 185 USD tikslinį mokestį. .

Į daugelį 2022 m. „Tucson“ įjungtų aktyviųjų saugos funkcijų yra avarinio stabdymo pagalba, pėsčiųjų aptikimas, įspėjimas apie nuvažiavimą iš eismo juostos, eismo juostos laikymo pagalba ir vairuotojo neatidumo įspėjimo sistema. Aklųjų zonų ir galinio skersinio eismo sistemos, perspėjimai apie saugų išvažiavimą, pritaikomas kruizo valdymas ir erdvinio vaizdo monitorius yra neprivalomi.

Kitos technologijos ir šalia jų esančios funkcijos yra nuotolinis automobilių stovėjimas siaurose vietose, nuotolinis paleidimas, kuris inicijuoja šildomas ir vėdinamas sėdynes, „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, galimas belaidžio išmaniojo telefono „Qi“ įkrovimas, natūralios kalbos sąsaja su gilios prasmės ir konteksto atpažinimu, taip pat „Hyundai“ skaitmeninis raktas, suteikiantis draugams ir šeimos nariams prieigą prie automobilio „Bluetooth“ funkcijų. Naujo „Tucson“ pasirinktinė navigacijos sistema dabar yra pagrįsta debesimis, o „Bose“ aukščiausios kokybės aštuonių garsiakalbių garso sistema yra standartinė trijuose iš keturių apdailos lygių (SEL, N Line ir Limited).

„Hyundai“ prijungta „Blue Link“ automobilių sistema yra standartinė trejų metų laikotarpiui nuo įsigijimo, išskyrus pagrindinį SE. Tai leidžia nuotolinį paleidimą, nuotolinį durų užrakinimą ir atrakinimą, pavogtą transporto priemonės atkūrimo sistemą, lango padėties ir degalų lygio stebėjimą, asmeninius navigacijos ir radijo nustatymų nustatymus bei kitas funkcijas per interneto portalą, išmaniųjų telefonų programą, taip pat „Alexa“ ir „Google Assistant“ programas. Ribotą funkcijų skaičių galima valdyti ir naudojant „smartwatch“ programas.

„Hyundai“ visiškai apgalvojo naujojo 2022 m. Modelio strategiją. Ankstesnių 2,0 l ir 2,4 l darbinio tūrio ketvirčių nebėra, juos pakeitė natūraliai įsiurbiantys 2,5 l keturių eilučių ir 1,6 l turbo keturių eilučių turintys keturračiai, suporuoti su įprastomis arba įjungiamomis hibridinėmis sistemomis (važiavome tik įprastu hibridu. ). Ir nors daugelis konkurentų prie hibridinių jėgos agregatų pritaiko nuolat kintančias pavarų dėžes, „Hyundai“ su savaisiais naudojasi labiau įprastu šešių laipsnių automatiniu.

Ir dėl viso dizaino bei interjero gerumo nusivylimas taip garsiai skamba dėl normaliai įsiurbiančio 2,5 litro variklio elgesio. Akimirką pamirškite, kad hibrido balanse rodomi 226 arklio galiai (261 arklio galia, kai naudojama papildoma hibridinė versija) ir 258 svarai pėdų viso sukimo momento, palyginti su 2,5 litro darbinio tūrio variklio 187 AG ir 178 lb-ft sukimo momentu. Taip pat nepaisykite, kad hibridas gurkšnoja degalus maždaug 30% mažesniu greičiu nei standartinis variklis („Hyundai“ įvertintas 38 mpg, palyginti su 26 mpg kartu su AWD). Net jei dviejuose agregatuose būtų tiksliai nustatyti tie patys galios ir efektyvumo rodikliai, hibridas vis tiek laimėtų šį konkursą kiekvieną kartą, nes 2,5 litro variklis yra keturi cilindrai, turintys nemalonumų, virpantį nepasitenkinimą, palyginti su prislopintu, sklandžiu ir prislopintu poravimu 1,6 – litrų turbo ir elektrinis variklis. Tai tiesa ne tik viršutiniame 2,5 l variklio kvėpavimo gale, esant maždaug 6000 aps./min. „2.5“ reakcija į droselio įvestį esant mažam variklio greičiui geriausiu atveju pristabdyta, blogiausiu – atsilikusi. Po 2,5 l ir hibridinio „Tucson“ pilotuojamo didžiosios jėgos pavaros pasiėmimas įrodo, kad pastarasis yra daug geresnis vairuotojo padėjėjas visomis įmanomomis sąlygomis.

Tiems, kurie domisi papildomu hibridu „Tucson“, AAA asortimento įvertinimai ir kiti efektyvumo rodikliai bus paskelbti arčiau jo pardavimo datos vėliau šią vasarą. Kitos versijos jau atkeliavo pas pardavėjus.

2,5 litro dyzelinis variklis yra standartinis su priekiniais varančiaisiais ratais ir prasideda nuo SE modelio, kurio kaina siekia 26 135 USD, tačiau visų ratų pavara, kurios sukimo momentas iki 50/50 padalijamas iš priekio į galą, yra neprivaloma ir pridedama 1,2 colių prošvaisa. , centrinis diferencialo užraktas ir kaina siekia 27 535 USD. Visų varomųjų ratų pavara yra standartinė hibrido versija, kuri kainuoja 30 235 USD už „Blue“ apdailą, o 38535 USD už „Limited“.

Apdailos lygiai prasideda nuo SE ir stumia į viršų iki laukiamo garsumo didinimo SEL (vadinamą „mėlyna“ su hibridinės pavaros versija). „N Line“ apdaila siūloma tik su 2,5 litro standartiniu varikliu, tačiau tai papildo tik vizualinius elementus be jokių mechaninių pakeitimų – tiems, kurie jaučia vairavimo entuziazmą, netrūks. Galiausiai, viršutinėje „Limited“ apdailoje yra didelis stoglangis, odiniai apmušalai, aštuonių krypčių priekinės sėdynės, šildomos galinės sėdynės, šildomas vairas, automatiniai valytuvai, parkavimo jutikliai, įspėjimas apie akląją zoną ir parkavimo sistema su erdvinio vaizdo funkcija.

Nuo praktiškai visų kampų, įskaitant standartinę įrangą ir erdvę, iki hibrido ramaus vairavimo požiūrio, naujasis „2022 Tucson“ lenkia didžiąją kitų kompaktiškų visureigių konkurenciją.

Susijęs vaizdo įrašas:

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *