Kas yra autonominis sunkvežimis?

Daugeliui terminas „autonominės transporto priemonės“ užburia savaime važiuojančių automobilių vaizdus. Tačiau autonomija transformuojasi kur kas labiau nei asmeninis transportas.

Autonominiai sunkvežimiai yra komercinės transporto priemonės, kurios naudoja dirbtinį intelektą, kad automatizuotų viską – nuo laivų statyklos operacijų iki tolimų gabenimų. Dėl pramonės spaudimo, kylančio dėl didėjančios pristatymo paklausos ir vairuotojų trūkumo, taip pat dėl ​​nesudėtingų eksploatavimo sričių, tokių kaip greitkeliai, šie intelektualūs sunkvežimiai gali būti pirmosios autonominės transporto priemonės, kurios masiškai važiuoja viešaisiais keliais.

Norint pagerinti kasdienės logistikos saugumą ir efektyvumą, naudojant šią technologiją naudojami didelio nuotolio, didelės skiriamosios gebos jutikliai, daugybė giliųjų nervinių tinklų ir efektyvus, energiją taupantis skaičiavimas.

Didėjant elektroninei prekybai ir teikiant paslaugas kitą dieną, sunkvežimiai vaidina vis svarbesnį vaidmenį judant pasauliui į priekį. Sunkvežimiai gabena daugiau nei 70 procentų visų krovinių JAV Ekspertai vertina kad daugumai svarbiausių įmonių, tokioms kaip maisto prekių parduotuvės ir degalinės, be šių transporto priemonių dienos baigsis.

Šios tendencijos atsiranda, kai vairuotojų trūkumas didėja. The Amerikos sunkvežimių asociacija praneša, kad pramonė per pastaruosius 15 metų kovojo su vairuotojų tiekimu. Manoma, kad pramonei iki 2028 m. Gali prireikti 160 000 vairuotojų, jei tendencijos išliks. Be to, valandų, kurias vairuotojai gali iš eilės dirbti, apribojimai riboja darbą.

Autonominis vairavimas gali padėti palengvinti sunkvežimių poreikį ir padidinti efektyvumą, nes visą parą veikia mažesni reikalavimai žmonių darbui. Tiesą sakant, neseniai bandomasis automobilis, kurį paleido savaeigis sunkvežimių vairuotojas TuSimple ir JAV pašto tarnyba parodė, kad autonominiai sunkvežimiai kelis kartus anksčiau laiko atvažiuodavo maršrutu nuo centro iki centro.

O kai nuo centro iki centro yra autonominiai sunkvežimiai, aptverti tik aptvertose vietose ar greitkeliuose, daugumai autonominių sunkvežimių nereikia spręsti miesto eismo ir važiavimo kaimynystėje iššūkių, todėl kliūtys gali būti plačiai naudojamos.

Šis novatoriškas vystymasis galimas iš dalies dėl centralizuoto, didelio našumo skaičiavimo, pvz., „NVIDIA DRIVE“ platforma. Gebėdamos apdoroti nereikalingus ir įvairius giluminius neuroninius tinklus, reikalingus veikti be žmogaus priežiūros, šios transporto priemonės yra pasirengusios per ateinančius metus iš esmės pakeisti pristatymą ir logistiką.

„Scalable Solutions for Long Haul“

Autonominis vairavimas yra keičiama technologija. Automobilių inžinierių draugija (SAE) tai apibrėžia kategorijose, kurios apima vairavimą pagalbiniu būdu, kai vairuotojas vis dar valdo (2 lygis), taip pat visiškai vairuoja savarankiškai, kai nereikia žmogaus priežiūros (4/5 lygis). Dirbtinio intelekto skaičiavimas taip pat turi būti tinkamas savarankiško programinės įrangos galimybėms.

Be to, sistema turi sugebėti susidoroti su sunkiomis sunkvežimių sąlygomis. Vidutinis sunkvežimio vairuotojas per metus nuvažiuoja 100 000 mylių, palyginti su vidutiniu vairuotoju, kuris per metus nuvažiuoja apie 13 500 mylių.

„NVIDIA DRIVE“ yra vienintelis sprendimas, lengvai pritaikomas nuo 2 lygio dirbtinio intelekto vairavimo iki visiškai autonomiško veikimo, tuo pačiu sukurtas taip, kad atlaikytų tolimųjų reisų sunkvežimių susidėvėjimą.

Šis universalumas ir ilgaamžiškumas jau kuriamas šiandien. Įmonės, tokios kaip Vieta naudojasi pilotų būrio skaičiavimo platforma, kur vienas vairuotojas valdo švino sunkvežimį, o visiškai autonominis sunkvežimis važiuoja kartu. Sunkvežimių gamintojas FAW ir paleidimas PliusAI yra kartu vystosi didelio masto autonominių sunkvežimių parkas. TuSimple savo parke naudoja „NVIDIA DRIVE“.

Atvirame kelyje

Be dabartinės sunkvežimių praktikos tobulinimo, autonominio vairavimo technologija atveria visiškai naujas galimybes pramonei.

„Volvo Group“, vienas iš didžiausių sunkvežimių gamintojų pasaulyje, naudoja „NVIDIA DRIVE“ mokydamas, išbandydamas ir diegdamas savaeiges PG transporto priemones, skirtas viešajam transportui, krovinių transportui, šiukšlių ir perdirbimo surinkimui, statyboms, kasybai, miškininkystei ir kt.

Su „Vera“ pilotiniu sunkvežimiu netgi numatoma, kad kabinos nereikėtų eksploatuoti laivybos aikštelėse ir pramoniniuose keliuose.

Savaeigio sunkvežimio paleidimas Einride taip pat kuria transporto priemones be kabinos. Neseniai ji paskelbė apie naujos kartos „Pod“ sunkvežimius, varomus „NVIDIA DRIVE AGX Orin“. Šie futuristiniai elektriniai sunkvežimiai galės judėti nuo uždaro objekto iki visiškai autonomiško važiavimo užvažiavimais ir greitkeliais.

Esant didelio našumo, energiją taupančiam AI skaičiavimui, autonominiai sunkvežimiai peržengs pristatymo ir logistikos galimybių ribas, pertvarkydami pramonės šakas visame pasaulyje.

Related Posts