Pirkdami naudotus, prabangūs automobiliai gali pasiūlyti keletą įspūdingiausių galimybių. Paimkime, pavyzdžiui, „Audi A8“; labai brangus, kai naujas, ir varginantis pažangiausią įrangą, nusidėvėjimas yra daug brangesnis nei mažesniems, labiau prieinamiems automobiliams. Rezultatas gali būti kažkas pigesnio, nes jūs gaunate didelį ir prabangų automobilį, kuris yra greitas, rafinuotas, patogus ir saugus, tačiau už numušamą kainą. Problema ta, kad toks sudėtingumas gali reikšti dideles sąskaitas už remontą dėl didelių detalių kainų ir tiek daug dalykų, kurie suklysta. Tačiau lengva A8 aliuminio konstrukcija reiškia, kad kuro sąnaudos yra stebėtinai valdomos, o jei susektumėte tikrai gerą nepriklausomą specialistą, eksploatacinės išlaidos gali būti pakankamai mažos, tačiau jūs turite būti pasiruošę nelyginei didelei sąskaitai.
Kontrolinis sąrašas |
|
- Aliuminio konstrukcija reiškia, kad remontas yra labai specializuotas, todėl patikrinkite, ar automobilis nebuvo sudužęs, ir, jei taip, nustatykite, kas jį remontavo.
- Dauguma A8 yra su „quattro“ keturiais varančiaisiais ratais; 3,0 litrų benzininiai ir dyzeliniai varikliai yra varomi priekiniais ratais, nors „3.0 TDi“ turi „quattro“ variantą.
- Visi A8 standartiškai turi aštuonių laipsnių automatinę greičių dėžę, be rankinio pasirinkimo. Įsitikinkite, kad pavarų dėžė sklandžiai persijungia, nes gali atsirasti gedimų, o remontas yra labai brangus. Kartais viskas reikalinga programinės įrangos atnaujinimui.
- Elektros ir elektronikos gedimai nėra reti; nenuostabu, turint omenyje, kiek jų yra. Taigi patikrinkite, ar viskas veikia, sutelkiant dėmesį į elektra reguliuojamas sėdynes, MMI, centrinį užraktą ir šildymą / ventiliaciją.
- Gali sugesti pneumatinės pakabos kompresoriai, todėl klausykitės, ar nėra spragtelėjusių garsų, ir patikrinkite, ar automobilis sėdi žemai.
|