Pagrindiniai „Lidar“ jutiklių gamintojai remiasi „NVIDIA DRIVE“

Kalbant apie autonominių transporto priemonių jutiklių naujoves, geriausia išlaikyti atvirą nuomonę ir atvirą kūrimo platformą.

Štai kodėl „NVIDIA DRIVE“ yra pasirinkta platforma, kurioje veikia dauguma šių jutiklių.

Be kameros jutiklių, NVIDIA jau seniai pripažino, kad lidaras yra esminis autonominės transporto priemonės suvokimo komponentas. Skleisdami nematomus lazerius neįtikėtinai dideliu greičiu, lidaro jutikliai gali išsiaiškinti išsamų 3D vaizdą iš akimirksniu atšokusių signalų.

Šie signalai sukuria „taškinius debesis“, vaizduojančius erdvinį aplinkos vaizdą, leidžiant lidaro jutikliams suteikti matomumą, perteklių ir įvairovę, prisidedančią prie saugaus automatizuoto ir autonominio vairavimo.

Visai neseniai – „lidar“ gamintojai Baraja, Hesai, „Innoviz“, Magna ir Ouster sukūrė savo pasiūlymus veikti NVIDIA DRIVE platformoje, kad užtikrintų patikimą našumą ir lankstumą klientams.

Šie jutikliai siūlo diferencijuotas AV jutimo galimybes, pradedant lengvu, prieinamu ir didelio nuotolio kietojo kūno dangčiu, baigiant „Baraja“ ilgojo bangos ilgio jutikliais.

„Susieję„ Baraja Spectrum-Scan lidar “su NVIDIA suvokimo ir skaičiavimo sprendimais, mūsų klientai gali pasiekti geresnių transporto priemonių suvokimo rezultatų dar ilgesniais intervalais“, – sakė Nickas Langdale’as-Smithas, „Baraja“ verslo plėtros viceprezidentas. „Mes manome, kad tai labai svarbu užtikrinant saugų autonominių transporto priemonių važiavimą greitkeliu“

„Mūsų naująjį„ InnovizOne “sprendimą dabar galima rasti atviroje ir lanksčioje„ NVIDIA DRIVE “platformoje“, – sakė „Innoviz“ generalinis direktorius Omeris Keilafas. „Tai leis sklandžiai integruoti ir masiškai pritaikyti mūsų kietojo kūno dangą autonominėje pramonėje ir kitas galimybes.”

Vaizdas iš „InnovizOne“ kietojo kūno „lidar“ tirpalo.

„Ouster“ OS jutiklių serija siūlo didelę skiriamąją gebą ir programuojamus regėjimo laukus, kad būtų galima spręsti autonominio vairavimo naudojimo atvejus. Jis taip pat pateikia į kamerą panašų vaizdą su savo skaitmenine „lidar“ sistema ant lusto, kad būtų galima geriau suvokti.

Naujausias „Hesai“ jutiklis siūlo 360 laipsnių horizontalų regėjimo lauką, kurio aptikimo diapazonas yra nuo 0,3 iki 200 metrų. Vertikaliame regėjimo lauke jis naudoja tankesnes sijas, kad būtų galima skirti didelę skiriamąją gebą fokusuotame dominančiame regione. Mažas minimalus diapazonas sumažina aklosios zonos plotą šalia ir prieš lidaro jutiklį.

„„ Hesai Pandar128 “skiriamoji geba ir aptikimo diapazonas leidžia objektus aptikti didesniais atstumais, todėl tai yra idealus sprendimas labai automatizuotoms ir autonomiškoms vairavimo sistemoms“, – sakė Davidas Li, „Hesai“ įkūrėjas ir generalinis direktorius. „Mūsų jutiklio integravimas į pirmaujančią NVIDIA DRIVE platformą suteiks efektyvų kelią AV kūrėjams.“

„Hesai Pandar128“ skirtingu atstumu aiškiai nustato objektus ir gatvių ženklus.

Pridėjus šias kompanijas, „NVIDIA DRIVE“ ekosistema patikrina kiekvieną autonominio automobilio kūrimo poreikį naudodama patikrintą techninę įrangą.

„Padarydami mūsų kietojo kūno„ LiDAR “technologiją suderinamą su keičiamo dydžio„ NVIDIA DRIVE “platforma, galime užtikrinti, kad mūsų jutiklius galima panaudoti bet kuriame kūrimo etape“, – sakė Sharath Reddy, „Magna Electronics“ vyresnioji viceprezidentė.

Prijunkite ir važiuokite

Paprastai AV kūrėjai eksperimentuoja su skirtingais jutiklių rinkinio variantais, modifikuodami jutiklių skaičių, tipą ir vietą. Šios konfigūracijos yra būtinos norint nuolat tobulinti transporto priemonės galimybes ir išbandyti naujas funkcijas.

Atvira, lanksti skaičiavimo platforma gali palengvinti šias iteracijas, kad būtų galima efektyviai kurti autonomines transporto priemones. Pramonė sutinka, su daugiau nei 60 jutiklių gamintojų – iš fotoaparatų tiekėjų, tokių kaip „Sony“, radarų gamintojams, pavyzdžiui, Žemyninė, šilumos jutimo įmonėms, tokioms kaip FLIR – nusprendę kurti savo produktus su „NVIDIA DRIVE AGX“ platforma.

Kartu su skaičiavimo platforma, NVIDIA suteikia infrastruktūrą, kad būtų galima išbandyti pasirinktas jutiklių konfigūracijas „NVIDIA DRIVE Sim“ – atvira modeliavimo platforma su papildiniais trečiųjų šalių jutiklių modeliams. NVIDIA, būdama visapusiškų autonominių transporto priemonių sprendimų tiekėja, ilgą laiką buvo artima pirmaujančių jutiklių gamintojų partnerė.

„Ousterio lanksti skaitmeninė„ lidar “platforma, įskaitant naujus„ OS 0-128 “ir„ OS2-128 “lidaro jutiklius, suteikia klientams platų pasirinkimo diapazoną, skiriamąją gebą ir regėjimo lauką, kad tilptų beveik bet kurioje programoje, kuriai reikia didelio našumo, pigių 3D vaizdai “, – sakė„ Ouster “generalinis direktorius Angusas Pacala. „Kadangi„ Ouster “yra NVIDIA DRIVE ekosistemos narys, mūsų klientai gali prijungti ir paleisti mūsų jutiklius lengviau nei bet kada.“

Gatvės lygio vaizdas iš „Ouster lidar“ jutiklio.

Lazeris sutelktas

„NVIDIA DRIVE“ ekosistema apima įvairius „lidar“ gamintojų rinkinius, įskaitant Velodyne ir „Luminar“ taip pat 1 pakopos tiekėjai – specializuojasi įvairiose funkcijose, tokiose kaip bangos ilgis, signalizavimo technika, regėjimo laukas, diapazonas ir skiriamoji geba. Ši įvairovė suteikia vartotojams lankstumo ir suteikia galimybę pritaikyti jų specifinę autonominio vairavimo programą.

The „NVIDIA DriveWorks“ programinės įrangos kūrimo rinkinys apima jutiklių abstrakcijos sluoksnį, kuris suteikia paprastą ir vieningą sąsają, kuri supaprastina naujų jutiklių pristatymo platformoje procesą. Sąsaja taupo brangų laiką ir pastangas kūrėjams, kai jie išbando ir patvirtina skirtingas jutiklių konfigūracijas.

3D taškų debesis, kurį sukūrė „Velodyne lidar“ jutiklis.

„Norint pasiekti maksimalų autonominį transporto priemonės saugumą, norint pamatyti bet kokias sąlygas, reikia derinti jutiklių technologijas, įskaitant radarą ir lidarą. „NVIDIA“ atviros ekosistemos metodas leidžia originalios įrangos gamintojams ir 1 pakopai pasirinkti saugiausias ir ekonomiškiausias jutiklių konfigūracijas kiekvienai programai “, – sakė pagrindinis„ Tirias Research “analitikas Jimas McGregoras.

„NVIDIA DRIVE“ ekosistema autonominių transporto priemonių kūrėjams suteikia lankstumo pasirinkti tinkamus jutiklių tipus savo transporto priemonėms, taip pat kartoja konfigūracijas skirtingiems autonomijos lygiams. „NVIDIA DRIVE“, kaip atvira AV platforma, kuriai siūlomi svarbiausi pasirinkimai, pasodina automobilio gamintoją į vairuotojo vietą.

Related Posts