JK iki 2030 m. Reikia 10 kartų daugiau EV įkrovos taškų

Didžiosios Britanijos konkurencijos reguliatorius penktadienį nustatė gaires, kaip užtikrinti patikimą elektrinių transporto priemonių (EV) įkrovimo tinklą, kuris padėtų šalies gryniesiems nulio planams, nes taip pat pradėjo tyrimą kai kuriems greitkelių ir greitkelių įkrovimo taškų operatoriams.

Konkurencijos ir rinkų tarnyba (CMA) teigė, kad Didžioji Britanija gali reikalauti 10 kartų daugiau EV įkrovos taškų iki 2030 m. Atlikdama tyrimą apie EV įkrovimo rinką, kad būtų galima įvertinti įkrovimo taškų prieinamumą ir patikimumą.

Reguliavimo institucija nustatė, kad nors šalies tinklas augo, kai kurios dalys susidūrė su problemomis, kurios gali trukdyti platesnei plėtrai, ir pridūrė, kad Didžiojoje Britanijoje šiuo metu yra apie 25 000 įkrovimo taškų.

„Elektromobiliai vaidina svarbų vaidmenį sprendžiant„ Net Zero “, tačiau nereikėtų nuvertinti iššūkių, susijusių su visiškai naujo įkrovimo tinklo sukūrimu“, – sakė CMA vadovas Andrea Coscelli.

“Kai kurios diegimo sritys vyksta gerai … tačiau akivaizdu, kad kitoms dalims, tokioms kaip įkrovimas greitkelių degalinėse ir gatvėje, tenka įveikti daug didesnes kliūtis.”

Didžioji Britanija nori, kad iki 2050 m.

CMA teigė esanti susirūpinusi rinkliavų taškų pasirinkimu greitkelių degalinėse, kur konkurencija yra ribota, ir pridūrė, kad ieško 10–15 metų trukmės susitarimų tarp „Electric Highway“ ir operatorių „MOTO“, „Roadchef“ ir „Extra“.

„Electric Highway“ sudaro 80% visų greitkelių degalinių taškų Didžiojoje Britanijoje, išskyrus „Tesla“ įkrovimo punktus, pranešė CMA.

„Roadchef“ teigė, kad atlikdamas rinkos tyrimą visiškai bendradarbiavo su CMA. „Kadangi šis klausimas (tyrimas) vis dar tiriamas, šiuo metu daugiau komentuoti negalime“, – sakė atstovas.

Kitos susijusios įmonės iš karto neatsakė į prašymus pateikti pastabas.

CMA žingsnis įvyko anksčiau nei JK uždraudė parduoti naujus benzininius ir dyzelinius automobilius 2030 m., O reguliavimo tarnyba paskelbė patarimą vyriausybei „užtikrinti, kad naudoti ir mokėti už įkrovimą yra taip paprasta, kaip užpildyti benziną ir dyzeliną“.

Artėjant 2030 m. Terminui ir 2035 m. Nutraukus hibridus, Britanijai reikia daugiau baterija gamyklos – ir greitai.

CMA nurodė, kad pašto kodo loterijos sistema, skirta sukurti EV apmokestinimą, turi būti pakeista, ir atkreipė dėmesį į taškų skaičiaus, esančio tokiose vietovėse kaip Jorkšyras ir Humberas, bei Londone, neatitikimus.

Ji taip pat rekomendavo, kad 950 milijonų svarų (1,3 milijardo JAV dolerių) vyriausybės fondas, sukuriantis daugiau įkrovimo taškų, turėtų būti susietas su naujomis sąlygomis ir kad valstybės institucija turėtų būti įpareigota stebėti sektorių.

(1 USD = 0,7270 svaro)

(Pranešimus pateikė Pushkala Aripaka ir Sachinas Ravikumaras Bengaluru; Redagavo Shaileshas Kuberis ir Davidas Evansas)

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *