Automobilių rinkodara: 9 pardavimų didinimo strategijos

Ar žinojote, kad šiandien 95 % automobilių pardavimų atliekama prekybos atstovybėje, tačiau paieška yra pirmoji vieta, kurioje žmonės pradeda pirkėjo kelionę? Daugumai automobilių rinkodaros specialistų aišku, kad internetinė reklama yra pagrindinis veiksnys, padedantis pritraukti naujų potencialių pirkėjų į prekybos saloną. Tačiau ši automobilių rinkodaros strategija susijusi su daugybe iššūkių (ir išlaidų).

Vienas didžiausių iššūkių, su kuriais susiduria automobilių rinkodaros specialistai, yra įgyti potencialių pirkėjų pasitikėjimą. Juk rinkodaros specialisto darbas – padėti pritraukti potencialius pirkėjus, kad pardavimų komanda turėtų kam parduoti. Tačiau tokioje konkurencingoje pramonės šakoje, kurioje vartotojas priima gana didelį finansinį sprendimą, kuris turės įtakos jo kasdieniam gyvenimui, automobilių rinkodaros specialistai neturi to šešėlio.

pardavejas

 automobilyje reklama

Taigi kaip automobilių rinkodaros specialistai gali susidoroti su šiais iššūkiais? Išmintingiau rinkdamiesi reklamą internete. 97 % žmonių, norinčių įsigyti, remontuoti ar pritaikyti automobilį, savo kelionę pradeda internetu.

9 žudikiškos automobilių rinkodaros strategijos
Kad ir kaip nelengva būtų reklamuotis automobilių pramonėje, yra keletas išbandytų būdų, kaip pasiekti nuolatinės sėkmės. Pateikiame devynias automobilių rinkodaros strategijas, kurias naudodami šiais metais galite padidinti pardavimus.

1. Kurkite pasitikėjimą klientų atsiliepimais
Niekada nepamiršiu savo pirmojo automobilio nuomos. Pasirinkau patikimą, įperkamą ir padoriai atrodantį (mano manymu) „Honda Accord”, tačiau priimdamas šį sprendimą buvau išsigandęs. Mėnesius praleidau darydamas tyrimus, skambindamas vietiniams pardavėjams, svarstydamas, ar geriau rinktis lizingą, ar pirkti naudotą automobilį. Galiausiai, skaitydamas klientų atsiliepimus „Yelp” ir „Google”, nusprendžiau, kur ieškoti asmeniškai.

Šio anekdoto esmė yra tokia: Atsiliepimai yra bene veiksmingiausia automobilių rinkodaros strategija. Kaip automobilių rinkodaros specialistas turite ne tik užtikrinti, kad turėtumėte GERŲ atsiliepimų, bet ir imtis papildomų priemonių, kad šie puikūs atsiliepimai būtų visur, kur tik gali būti. „Yelp”, „Google”, socialiniai tinklai, jūsų svetainė – įsitikinkite, kad aprėpiate visus pagrindus! Taip pat galite žengti dar vieną žingsnį į priekį ir kurti klientų sėkmės istorijas bei vaizdo įrašus, kuriuose būtų užfiksuoti jūsų labiausiai vertinami klientai, ir naudoti juos įvairiose vietose, pavyzdžiui, mokamose socialinėse reklamose, savo svetainėje arba naujienlaiškyje.

automobilių rinkodaros klientų atsiliepimai
Kalbant apie automobilių rinkodarą, nėra geresnio būdo sukelti pasitikėjimą nei leisti savo klientams kalbėti už jus!

2. Būkite „Google” SERP viršuje

Kaip minėta pirmiau, kai pirmą kartą pradėjau ieškoti naujo automobilio, kur kreipiausi? Žinoma, į „Google”! Ne aš vienas taip manau. Remiantis „Kenshoo” atliktu tyrimu, 70 % vartotojų, ieškančių automobilių, pirmiausia kreipiasi į paieškos sistemas.

Kadangi „Google” yra pirmoji gynybos linija, turite būti pačioje viršūnėje! Ypač atsižvelgiant į tai, kaip dažnai žmonės slenka į SERP apačią (UŽUOMINA: tai nėra dažnai). Pirmieji keli sąrašai visada sulaukia daugiausiai paspaudimų, todėl norint sėkmingai vykdyti automobilių rinkodarą, labai svarbu užtikrinti, kad būtumėte aukščiausiose pozicijose. Kad tai pasiektumėte, jūsų „Google” skelbimų strategija turi būti itin veiksminga. Taigi, kaip galite patekti į puslapio viršų visiškai nesugadindami banko? Yra tam tikrų strategijų, kurias „Google” linkusi palaikyti ir kurios padės jums patekti į aukštesnes pozicijas neišleidžiant daugiau lėšų. Norėdami pradėti, vadovaukitės šiais patarimais:

Įsitikinkite, kad jūsų „Google Ads” paskyra yra tinkamai struktūrizuota ir turi glaudžiai susietas skelbimų grupes (vienoje skelbimų grupėje turi būti 15-20 raktažodžių).
Laikykite raktažodžius glaudžiai susijusius su skelbimo tekstu ir į vieną skelbimų grupę / raktažodžių sąrašą įtraukite 2-3 skelbimus.
Naudokite skelbimų plėtinius! „Google” juos mėgsta ir jie padės jums gauti daugiau skelbimų nekilnojamojo turto ir daugiau galimybių sąveikauti su lyderiais.
Pridėkite neigiamų raktažodžių, kad užblokuotumėte nereikšmingas paieškas (ir atidžiai stebėkite paieškos užklausų ataskaitą).
Tinkamai paskirstykite kampanijų biudžetą. Kokios jūsų prekės parduodamos daugiausiai? Ko jūsų tikslinė auditorija greičiausiai ieško? Šioms prekėms siūlykite didesnes kainas, kad pasinaudotumėte tuo, kas populiaru tarp jūsų auditorijos
Taip pat svarbu nepamiršti kitų paieškos tinklų, pavyzdžiui, „Bing”.

„Bing Ads” suskirstymas pagal auditoriją

Nors „Bing” gali atrodyti kaip apleistas „Google” pusbrolis, jie sudaro dalį paieškos rinkos, kuri paprastai pritraukia vyresnio amžiaus žmones – žmones, kurie tikriausiai yra labiau finansiškai apsirūpinę ir gali investuoti į brangius automobilius.

 

Siūlykite konkurentų raktažodžius

Kalbant apie rinkodarą paieškos sistemose, svarbu siūlyti ne tik akivaizdžius raktažodžius, pavyzdžiui, „nauja „Honda Accord”. Taip pat turėtumėte sukurti automobilių rinkodaros kampaniją, kad galėtumėte kovoti su savo konkurentais.

Automobilių rinkodaros srityje vyrauja arši ir konkurencinga kova, todėl labai svarbu sugebėti pasirodyti kiekvieną kartą, kai tai daro jūsų konkurentai, ir pateikti įtikinamą skelbimo kopiją. Nors nerekomenduočiau skelbimo kopijoje sakyti nieko neigiamo ar naudoti konkurento vardo (už tai „Google” gali jus laikinai uždaryti), turėtumėte siūlyti savo pagrindinių konkurentų prekės ženklų pavadinimus ir kurti labai įtikinamus skelbimus, kad paskatintumėte potencialius klientus apsilankyti jūsų svetainėje, o ne konkurentų.

Pavyzdžiui, man labai patinka šis „Toyota” skelbimas:

automobilių rinkodaros paieškos skelbimas, skirtas koledžų absolventams
Nors nematau, ar jie teikia pasiūlymus dėl konkurentų raktažodžių, ar ne, man patinka, kad jie tiesiogiai kreipiasi į konkrečią demografinę grupę ir skelbimo antraštėje prideda vertės tam asmeniui.

4. Aktyviai tvarkykite neigiamų raktažodžių sąrašą
Ar žinojote, kad jūsų skelbimai gali būti rodomi paieškose, kurios nėra susijusios su jūsų verslu? O jei kas nors juos spustelės, vis tiek turėsite mokėti? Visada, kai teikiate pasiūlymus dėl plačiojo arba frazių atitikimo raktažodžių, yra tikimybė, kad jie bus rodomi nereikšmingose paieškose.

Nors siūlyti tik tikslaus atitikimo paieškos žodžius gali atrodyti geras sprendimas, tai labai apribos jūsų pasiekiamumo potencialą, todėl neigiamų raktažodžių nustatymo procesas yra labai svarbus jūsų automobilių rinkodaros strategijai. Nors paieškos užklausų ataskaitos paieška gali atrodyti daug laiko reikalaujanti užduotis, ji yra absoliuti būtinybė, ypač automobilių pramonėje. Jei jūsų skelbimai rodomi su nereikšmingais paieškos terminais, jūsų verslas akimirksniu praranda patikimumą. Štai kodėl atidus neigiamų užklausų nustatymas siekiant išvengti nereikšmingų paieškos užklausų ne tik išsaugos jūsų veidą, bet ir sutaupys pinigų.

Pavyzdžiui, įsivaizduokite, kad teikiate pasiūlymą dėl raktažodžio „įperkami automobiliai”, o jūsų skelbimas rodomas paieškoje „žaisliniai automobiliai”, ir tada atsitiktinai spusteli užimtas tėvas. Tai ne tik tėvų laiko švaistymas, bet ir jūsų pinigų švaistymas!

Paieškos rezultatai „dideli žaisliniai automobiliai”
WordStream patarėjas leidžia gana lengvai tvarkyti neigiamų raktažodžių sąrašus pasitelkiant tokius įrankius, kaip 20 minučių darbo savaitė, kuri padeda atsijoti nereikšmingas paieškas, ir mūsų paieškos užklausų ataskaita, skirta neigiamų raktažodžių sąrašams surasti ir konfigūruoti.

Koreguokite kampanijos biudžetus pagal automobilių pirkimo tendencijas

Ar juodasis penktadienis yra karščiausia diena pirkti automobilį? O kaip dėl Atminimo dienos savaitgalio? Yra daugybė neoficialių „automobilių pirkimo švenčių”. Remiantis TrueCar.com ir „U.S. News & World Report” atlikta analize, jei strategiškai apgalvosite, kada pirksite automobilį, galite jį įsigyti už 7,5-8 % mažesnę kainą nei rekomenduojama. Darant prielaidą, kad jūsų auditorija yra atlikusi nemažai tyrimų, jie žino apie šiuos automobilių pirkimo sandorių laikus. Ataskaitą rasite čia ir daugiau sužinosite apie tai, kuriomis savaitės dienomis ir metų laikais pirkėjai, norintys įsigyti kitą transporto priemonę, greičiausiai ieškos nuolaidų.

Išsiaiškinkite, kada viskas vyksta intensyviai, stabiliai ir lėtai, ir atitinkamai pakoreguokite savo internetinės reklamos biudžetą. Įsitikinkite, kad jūsų langai nėra per siauri. Tam dažnai reikia planuoti iš anksto, tačiau „Google” ir kitos skelbimų platformos leidžia gana lengvai nuolat koreguoti biudžetą. Tik įsitikinkite, kad iš tikrųjų tai darote!

automobilių rinkodaros reklamos tvarkaraštis
Dar vienas dalykas, kuriuo galite pasinaudoti, yra skelbimų planavimas. Kada klientai paprastai ateina į parduotuvę? Savaitgaliais? Darbo dienomis po darbo? Peržiūrėkite duomenis, kad tai nustatytumėte, ir nustatykite skelbimų tvarkaraštį, kad skelbimai būtų rodomi didesniu biudžetu tik prieš pat šį svarbų laiką ir primintų būsimiems klientams užsukti.

6. Tikslinės automobilių kampanijos nukreiptos į tinkamus žmones
Kokio tipo automobilių verslu prekiaujate? Kas yra tipinis jūsų klientas? Prabangių „Porshe” ir BMW prekiautojams turi būti skirtinga automobilių rinkodaros strategija, palyginti su naudotų automobilių arba labiau prieinamų markių, pavyzdžiui, „Honda” ir „Toyota”, prekiautojais. Potencialūs klientai, norėdami investuoti į naują automobilį, turi kardinaliai skirtingus rūpesčius, klausimus, norus ir poreikius. Nors jūsų „Mercedes” pirkėjui gali labiau rūpėti šildomos sėdynės ir odinis salonas, „Honda” pirkėjui greičiausiai labiau rūpi degalų rida ir ilgaamžiškumas. Nors taip gali būti ne visada…

Žmonių vaizdas ant automobilio
„Tie, kurie perka prabangius automobilius, dažniau trokšta socialinio statuso ir materialinės gerovės, priešingai nei utilitarinius automobilius, kuriuos vartotojai perka iš būtinybės”, – sako Julia Manoukian.

Skirtingas automobilių rinkodaros auditorijas reikia suskirstyti ir į jas orientuotis atskirai. Atsižvelgimas į pagrindinius dalykus, kurie rūpi jūsų auditorijai, yra labai svarbus būdas perduoti tinkamą žinutę tinkamam asmeniui ir padidinti konversijos tikimybę.

Jei reikia, gali tekti segmentuoti auditoriją ir vykdyti atskiras kampanijas, kad užtikrintumėte, jog siunčiate tinkamą žinutę tinkamam potencialiam pirkėjui. Ir, žinoma, naudojant tokias priemones kaip „Facebook” tikslinimo parinktys tai nėra taip sudėtinga, kaip kadaise. Tik įsitikinkite, kad skiriate laiko auditorijai apibrėžti, kad galėtumėte parengti tinkamą žinutę tinkamam asmeniui tinkamu laiku!

Priverskite pirkėjus ateiti į jūsų parduotuvę naudodami unikalius pasiūlymus

Kodėl turėčiau pirkti automobilį pas jus, o ne automobilių salone, esančiame kitoje gatvės pusėje – arba tame, kuris yra patogesnėje vietoje ar už geresnę kainą? Svarbi automobilių rinkodaros strategijos dalis – įtikinti potencialius pirkėjus pasirinkti jus, o ne konkurentus.

Pagal https://www.wordstream.com/blog/ws/2019/04/03/automotive-marketing

Related Posts