„BMW iX xDrive50“ yra ne tik ekologiškesnis kelyje, bet ir nuo pat pradžios

Prieštaringai suprojektuotas „BMW iX“ gali žymėti naujos kartos elektrifikuotas transporto priemones vokiečių automobilių gamintojui, tačiau žalias ne tik pats automobilis. Gamindamas transporto priemonę BMW atliko „gerai iki rato“ energijos analizę, kad automobilis būtų kuo socialiai atsakingesnis nuo to laiko, kai surenkamos žaliavos.

Bendrovė dėjo daug pastangų, kad užtikrintų, jog jos ištekliai buvo renkami atsižvelgiant į aplinką, žmogaus teises ir perdirbimą. Pavyzdžiui, baterijose naudojamas kobaltas yra išgaunamas iš nekonfliktiškų regionų. BMW pats įsigyja ir kobalto, ir ličio, tada medžiagą atiduoda tiekėjams, kad garantuotų jų etinę kilmę.

Bene didžiausia nuolaida suteikiama BMW elektrinių variklių „eDrive“ forma, kurie dabar yra penktos kartos. Nors daugumoje EV variklių naudojami magnetai, kuriems reikalingi sunkiai išgaunami retųjų žemių metalai, BMW naudoja elektromagnetinius laukus, taip nutraukdami potencialiai problemišką tiekimo grandinę. Žinoma, BMW nekenkia, kad jo gamyba nepriklauso nuo potencialiai sunkiai gaunamo gaminio (žr .: puslaidininkių trūkumas).

Net tradicinės medžiagos, tokios kaip aliuminis, yra gaunamos iš JAE bendrovės, gaminančios jį naudojant dalinę saulės energiją. „IX“ elektrinis medienos valdymo skydelis pagamintas iš tvariai augančių medžių. Natūralūs medienos pluoštai naudojami „Loft Stone Grey“ interjero daliai gaminti. O jei sėdynėms turite pasirinkti karvės odą, oda apdorojama alyvuogių lapų ekstraktu, gautu genint alyvmedžių giraitėse, o ne įprastomis (ir toksiškomis) rauginimo priemonėmis.

Kilimuose ir grindų kilimėliuose naudojami sintetiniai verpalai, pagaminti iš perdirbto nailono, surinkto iš dalies iš regeneruotų žvejybos tinklų, ir plastikų gamybos liekanų. BMW teigia, kad perdirbtas plastikas pagamina 80% mažiau CO2, nei tada, jei būtų naudojamas naftos pagrindu pagamintas nailonas. Be to, daugelyje automobilio dalių, įskaitant gaubto gaubto dangtį, durų plokštes, buferio kreipiklius, priekinio buferio gaubtą, kabelių kanalus ir bagažinės dangčio plokštes, bent jau iš dalies, naudojamas perdirbtas plastikas. Apskritai 20% automobilio plastiko yra perdirbama, tai yra apie 132 svarai.

Tvarumo pastangos apima ir faktinę gamybą. „BMW“ teigia, kad nuo 2006 iki 2019 m. Iš savo gamybos sugebėjo sumažinti daugiau nei 70% išmetamo CO2 kiekio. Iki 2025 m. Išmetamų teršalų kiekis sumažės dar 40%. Dalis šių santaupų gaunama dėl to, kad gaminant „iX“ BMW Dingolfingo gamykloje naudojama tik vietinė hidroelektrinė.

Tiekėjai, su kuriais dirba BMW, taip pat įsipareigojo naudoti atsinaujinančią energiją.

„IX xDrive50“ taip pat įgyvendina daugybę funkcijų, skirtų taupyti ir susigrąžinti energiją per visą savo gyvenimą. Pavyzdžiui, jei naudojamas GPS, automobilis padidins savo 200kWh akumuliatoriaus regeneracijos greitį, jei automobilis lėtės sankryžos link. Būdami greitkelyje, nuėmę koją nuo pedalo, prasidės pakrantė. Jei GPS išjungtas, jis vis tiek skaitys ženklus, kur automobilis gali smarkiai sulėtėti, pavyzdžiui, posūkio signalo perjungimas važiuojant, ir pradės regeneraciją. Jame yra daugybė kitų būdų, kaip atspėti jūsų elgesį, taip pat naudojant „iDrive 8“. Vis dėlto „iX xDrive50“ nėra niekuo dėtas. BMW teigia, kad 0–60 laikas yra trumpesnis nei 5 sekundės, o elektroniniu būdu reguliuojamas maksimalus greitis siekia 124 mylių per valandą.

Tikimasi, kad „BMW iX xDrive50“ pasirodys 2022 m. Pradžioje, tačiau BMW užsakymus priima nuo šių metų birželio. Geriausias būdas tausoti tikriausiai yra važiuoti senuoju E28, kol jis suyra, tačiau jei turite naują automobilį, „iX“ gali šiek tiek pasverti jūsų sąžinę.

Related Posts