7 dalykai, kuriuos sužinojau perkant savo E46 M3

“VANOS spyrė, yo!” “Krekingo subfreimą, mate!” ir „Ugh, tu dabar esi tipiškas BMW vairuotojas“ – tai trys frazės, kurias pamilau nuo tada, kai prieš tris mėnesius priėmiau sprendimą įsigyti 2004 metų „BMW E46 M3“. Neabejotinai geriausias kada nors pagamintas „M3“. Aš ilgėjausi vienos iš šių mašinų, nes sename žurnale pamačiau „Laguna Seca Blue M3“ skelbimą, o šiais metais pagaliau nusprendžiau išsiaiškinti, koks buvo visas triukšmas.

Štai septyni dalykai, kuriuos sužinojau pirkdamas savo pirmąjį tinkamą RWD automobilį:

1. Turėkite žaidimo planą ir jo laikykitės

BMW - 7 dalykai, kuriuos sužinojau perkant savo E46 M3 - BMW savininkai

E46 M3 yra visokių keistų ir nuostabių skonių. Geros naujienos yra tai, kad jei norite įsigyti „E46 M3“, pradedant „facelift“ 03 vadovais, baigiant „Laguna Seca SMG II“ vikšriniais ginklais, baigiant „CSL-wannabe“ kupė. Sunku išsirinkti jums patinkantį automobilį, kuris atspindi jūsų skonį ir nėra skirtas vietos laužui!

Prieš pradėdamas naršyti automobilius norėdamas nusipirkti, savo svajonių automobilyje padariau trumpą sąrašą, kuriame turi būti dalykų:

  • Kupė nėra konvertuojama
  • Post-facelift modelis
  • Mechaninė pavarų dėžė (daugiau apie tai žemiau)
  • Visa aptarnavimo istorija, atliekant reikalingus laiko intervalus atliekant I ir II patikrinimus
  • Apskritai tinkama būklė, nereikalaujanti per daug skubaus darbo

Aš taip pat turėjau svarbių dalykų sąrašą, bet ne sandorių pertraukiklius, įskaitant sidabro pilkos spalvos dažus, navigaciją, parkavimo daviklius, pasirinktinę „Harman Kardon“ garso sistemą, adaptyvius ksenonus ir idealiu atveju automobilį, kurio laikrodis nesiekia 100 000 mylių.

Nustačiusi maksimalų 10 000 svarų biudžetą – apie kurį man buvo pasakyta pasitarus su M3 draugais ir ankstesniais savininkais, bus daugiau nei pakankamai, kad surasčiau ne per skurdų automobilį – aš nuėjau į įprastas automobilių pardavimo ir pirkimo svetaines JK: „AutoTrader“ , „ PistonHeads“ ir specialistų forumas „ M3Cutters“ .

Automobilis, kurį baigiau nusipirkti, 2004 m. Rankinis „E46 M3“ kupė, buvo rastas maždaug po mėnesio sunkių paieškų, skambučių privatiems savininkams ir net apsilankymo pas Didžiosios Britanijos „E46 M3“ ekspertą ir dreifuojančią auklėtoją Nicką Johnsoną, kuris, deja, neturėjo rankiniu būdu ir kas nesugebėjo manęs įtikinti, kad pasiryžau nusipirkti 30 000 svarų CSL.

2. Rankinis vs SMG. Teisingo atsakymo nėra

BMW - 7 dalykai, kuriuos sužinojau perkant savo E46 M3 - BMW savininkai

Jei būtumėte tik atsitiktinis „E46 M3“ forumo slapstytojas, jums būtų atleista pagalvojus, kad tarp rankinių ir SMG savininkų vyksta visas karas. Viena vertus, jūs turite „Sequential Manual Gearbox“ ventiliatorius, kurie jums pasakys, kad yra priežastis, kodėl SMG buvo vienintelė CSL perdavimo galimybė. Kita vertus, jūs turite rankinius štampus, kurie jums pasakys, kad tikrosios benzininės galvutės pasislenka kaire koja ir kad jums reikės iš naujo paskirti savo namą, kad sumokėtumėte už neišvengiamą SMG hidraulinio kuro siurblio gedimą.

Ką radau per pastaruosius kelis mėnesius, yra tai, kad nėra teisingo atsakymo.

Jei esate tokio tipo asmuo, kuris nori reguliariai sekti savo M3, kuris negali pakęsti minties kasdien važiuoti Londono eisme ir esate pakankamai protingas, kad suprastumėte, jog vis dar turite vadovą (nors ir sankabą) yra elektrohidrauliškai įjungiamas per siurblį), tada kelias SMG II (ir galbūt ne ankstesnė pirmoji versija).

Du kartus išbandžiau SMG pavarų dėžę. Pirmasis buvo greitas akibrokštas mano draugo Jono Bensono automobilyje ( rodomas mūsų „YouTube“ kanale ), o antrasis – ilgesnis bandymas Nicko Johnsono vietoje Oksforde. Radau, kad SMG yra šiek tiek šmaikštesnis perjungus (tikriausiai man reikia daugiau laiko, kad galėčiau treniruotis), tačiau įspūdingas agresyviausiu S6 režimu.

Jei esate tokio tipo asmuo, kuriam labiau patinka perėjimo procesas ir kuris nori įsisavinti kulnus ir pirštus, 6-laipsnių mechaninė instrukcija yra jums skirtas automobilis. Aš nusprendžiau, kad noriu būti tuo vaikinu. Iki šiol man patiko kiekviena akimirka, kai esu rankinis savininkas, ir, nors esu įsitikinęs, kad įdiegus CSL rev suderinimo programinės įrangos naujinimą SMG, kaskart bus švarios rungtynės, nieko nėra labiau patenkinta, nei prikišti savo. rankos ir kojos.

3. Bijokite baimės turinčio porėmio įtrūkimo

BMW - 7 dalykai, kuriuos sužinojau perkant savo E46 M3 - BMW savininkai

Jei yra vienas pokštas, kurį vėl ir vėl girdžiu „Car Throttle“ biuruose, tai ar pagaliau radau plyšį savo M3 galiniame rėme. Kartais tai šiek tiek subtiliau, ir kažkas sušuks, kad jiems „ krekinga diena! “. Bet kuriuo atveju aš dabar suprantu, kodėl „subframe“ yra baisiausias žodis bet kuriam E46 M3 savininkui.

Apatiniai rėmai paprastai plyšta aplink galinės pakabos tvirtinimo tašką kairėje automobilio pusėje; taip yra todėl, kad galinės pakabos konstrukcija yra tokia, kad nuolatinė įtampų apkrova ir iškrovimas veikiant ir išjungiant jėgą yra sutelkta būtent į šią sritį. Tai E36 problema tiek pat, kiek ir E46.

Automobiliams, kurių odometre yra mažiau nei 100 000 mylių arba kurie yra jaunesni nei 10 metų, gali būti taikoma BMW garantija. Deja, mano automobilis buvo 2004 m. Registruotas modelis, kurio pirkimo metu laikrodis buvo 114 000 mylių.

Norėdami suteikti sau kuo daugiau ramybės, kiek įmanoma, ypač turėdamas omenyje, kad nesu ekspertas mechanikas, prieš eidamas apžiūrėti automobilio būtinai perskaitydavau „apatinio rėmo patikrinimus“. Įsitikinau, kad ant bagažinės grindų, po automobiliu, degikliu patikrinau, ar nėra xenon lempučių, ir nuėjau giliai į aptarnavimo brošiūrą, kad įsitikinčiau, jog patikrinimų metu automobilis buvo tinkamai pasirūpintas. Automobilis nebuvo sutvirtintas pakabos rėmais, tačiau aš tai žinojau prieš eidamas apžiūrėti ir tai buvo rizika, kurią buvau pasirengęs prisiimti. Tik laikas parodys, ar tai buvo teisingas sprendimas.

4. Nebijokite viską patikrinti bandomojo važiavimo metu

BMW - 7 dalykai, kuriuos sužinojau perkant savo E46 M3 - BMW savininkai

Tai akivaizdus patarimas, tačiau taško, kurio galima nepaisyti skubant ir jaudinantis žiūrint į automobilį. Nuvažiavau 25 mylių susitikti su savo pardavėju ir po maždaug dešimties minučių pokalbio nusprendžiau ieškoti kuo daugiau galimų klausimų. Paspaudžiau kiekvieną mygtuką, pasukau rankenėlę, perstūmiau kiekvieną elektrinę sėdynę ir neleidau atskleisti kelių problemų (dešiniajame garsiakalbyje išdegęs saugiklis, laisva vidinė apdaila, įtrūkimai ant vairuotojo atramos) ir nusprendžiau, kad esu patenkintas interjeru. Tada patikrinau alyvos lygį prieš ir užvedant automobilį, patikrinau, ar tuščiąja eiga tuščiąja eiga, ir tada išvykau į bandomąjį važiavimą.

„E46 M3“ turi 3,2 litro „inline-six“ variklį, kurio galia yra 338 AG. Atsižvelgiant į tai, kad praėjusiais mėnesiais „Peugeot RCZ R“ važiavau kaip ilgalaikis bandomasis automobilis, BMW jautėsi nepaprastai greitas ir neabejotinai žalesnis, atsižvelgiant į jo amžių. Vėlgi, maršrute aš nuolat klausydavausi jokių smūgių, sprogimų ar kitokių ne vietoje girdimų garsų, kurie reikštų problemą, o kai variklis buvo visiškai sušilęs, įsitikinau, kad pagreitinau keletą 20–60 km / h greitį iš anksto perspėdamas prekiautoją, akivaizdu).

5. Žinokite, kokias modifikacijas norite atlikti, bet neskubėkite

BMW - 7 dalykai, kuriuos sužinojau perkant savo E46 M3 - BMW savininkai

Kai išleisite bet kokią pinigų sumą automobiliui, kyla pagunda sudaryti privalomų modifikacijų sąrašą, kad jūsų seduotasis kupė taptų gatvėje valgomu monstru. Turėčiau žinoti, nes pats ją padariau.

Mano pradiniame pirkinių sąraše buvo CSL lydinių kopijos, „Euro“ išmetimo antgaliai, CSL galinės bagažinės lipdukas, 10 mm tarpinės priekyje, 12 mm tarpinės gale, „KW V3“ spiralės ir „Stage 2“ melodija bei anglies oro dėžė. Iš viso šio atsitiktinio modifikacijų asortimento? Akį traukiantis 4500 svarų.

Žinoma, jų pridėti prie M3 atsargų nebūtų buvę prasmės. Pirma, aš greitai nusprendžiau, kad nebūtinai noriu paversti savo E46 CSL-wannabe, ir aš pamilau savo 19 “deimantais pjaustytus lydinius. Antra, yra pagrindų, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį prieš bandant išstumti dar keletą arklių iš šešių vieneto – padedant automobiliui gerai valyti (ačiū „ Zenith Detailing“ už mano dažų drožlių tvirtinimą, variklio skyriaus išvalymą ir gražią detalę), valdymo įvorių įvorių keitimą, keitimą stabdžių kaladėlės ir padangos … Jūs suprantate.

Mano nuomone, teisingas dalykas yra atkurti automobilio būklę prieš modifikuojant modifikacijas, jei tik suteiksite tvirtą pagrindą, kurį turėsite sukurti.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *