„Ford“ pastatė „Mustang“ ant „Fox“ platformos nuo 1979 iki 1993 metų modelio (arba iki 2004 m., Jei manote, kad tSN95 platforma pakankamai artimas savo Fox protėviams) su versijomis nuo vėlyvojo negalavimo eros Ghia leidimų su šešiais varikliais pagarbiai greitas vėliau 5,0 varomas mašinas ir net „Mustang“ policijos perimtuvai. Porą kartų „I-5“ mane patraukė CHP „Mustangs“ mano 351W sukeistas 68-ųjų ciklonas, ir tos Lapės, kurios priartino veidrodį, tuo metu atrodė gana greitai. Šiandienos Junkyard Findvis dėlto buvo ne greita Lapė, o tada yra tas baisus kabrioleto viršus.
Žmogžudiškai UV spinduliais sklindanti saulės šviesa čia, Aukštosiose lygumose, Kolorade, susiduria su vienaženkliu drėgnumu, kad paskubomis paskatintų kabrioleto viršūnes ir automobilių interjerą, o šio „93 Mustang“ galutinis savininkas bandė sutaupyti šiek tiek pinigų, pataisydamas dangtį mėlynomis pakuotėmis ir sluoksnis po sluoksnio niežtinčios lipnios juostos, užpilant visą netvarką keliais sluoksniais juodų purškiamų dažų. Tiesą sakant, juodi purškiami dažai, be kabrioleto viršaus, perėjo originalų raudoną kėbulą, nes kodėl gi ne?
Ar tai veikė? Neilgam!
Aš matau, kad šiukšlių aikštelėse yra daugybė tinkamų lipnios juostos inžinerijos, tačiau paprastai tai tiesiog juosta užklijuotas vienas išdaužytas stiklo langas, o ne visas stogas. The tikras dingo katės gaukite patriotinių spalvų lipnią juostą ir sukurkite lango pakeitimą, kuris atrodo kaip Amerikos vėliava, žinoma. Turime žavėtis atsidavimu, kurio prireikė norint perdaryti šį automobilį, tačiau rezultatai … nebuvo tokie ilgaamžiai.
Tris „Mustang“ kabrioleto skonius 1993 m. Buvo galima įsigyti naujus, paskutinis grynai „Fox“: GT, LX 5.0 ir LX. Šis automobilis yra trečias, pigiausias tipas.
Po gaubtu randame 2,3 litro „Pinto“ keturių cilindrų variklis, 1993 m. įvertinta 105 arklio jėgomis. Tai buvo paskutiniai keturių „Bangang“ modelių modelio metai iki dabartinės kartos, o „EcoBoost“ sukuria daug daugiau galios nei pats baisiausias V8, kurį galėtumėte įsigyti 1993 m.
Su automatine pavarų dėže šis automobilis būtų buvęs vienas lėtas ponis. Vis dėlto kabrioletai yra įdomūs, ir bent jau šis turėjo gamyklinį kasetinį grotuvą grojimui naujausi Gibby Hayneso džemai.
Automobilių pirkėjai turėjo keletą įdomių pigių kabrioletų 1993 m. Šio automobilio MSRP prasidėjo nuo 17 548 USD (šiandien apie 32 365 USD), ir jūs galite nusipirkti naują 1993 m. „Geo Metro“ kabrioletas už 9 999 USD (dabar 18 440 USD) arba Australijos „Mazda“ pagrindu pagamintą „Mercury Capri“ kabrioletą už 17 779 USD (32 790 USD). „Chevrolet“ pasiūlė a skudurėlis „Cavalier“ taip pat už 15 395 USD (28 395 USD).
Kai norėjote gyventi „New Jersey Dream ™“ 1993 m., Paskutiniai „Fox Mustang“ metai buvo jums!