Baltieji rūmai prašo EPA ištirti, ar EV gali generuoti atsinaujinančio kuro kreditus

Naujieji Jorkai. Baltieji rūmai nurodė JAV aplinkos apsaugos agentūrai ištirti, ar naudojant atsinaujinantį kurą elektrinių transporto priemonių įkrovimui turėtų būti parduodami kreditai pagal šalies biokuro programą, du naujienų šaltiniai, susipažinę su diskusijomis, sakė „Reuters“.

Šis pasiūlymas galėtų labai paskatinti besikuriančią JAV elektrinių transporto priemonių pramonę, nes tai galėtų suteikti jai naujų paskatų ir naujų pajamų.

Tačiau idėja įtrauktų naujus veikėjus, tokius kaip „Tesla Inc“, į programą, kuri jau karčiai pasidalijo naftos ir kukurūzų pramonę.

Pagal JAV atsinaujinančių degalų standartą naftos perdirbėjai turi įmaišyti biokurą, pvz., Kukurūzų pagrindu pagamintą etanolį, į savo kuro mišinį arba pirkti tuos, kurie prekiauja kreditais, vadinamais RIN. Programa buvo pradėta daugiau nei prieš dešimtmetį, siekiant paremti ūkininkus ir sumažinti naftos importą.

Jei programa būtų išplėsta įtraukiant EV, RIN būtų gaunama įkraunant transporto priemonę naudojant elektros energiją, pagamintą naudojant atsinaujinantį metano šaltinį, pvz., Iš šaltinių išpiltas dujas iš sąvartynų ar pienininkystės operacijų. Tokio kuro gali būti daug: žemės ūkis išmeta 10% JAV išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų, o gyvuliai sudaro daugiau nei trečdalį to, AAA duomenis. Tuo tarpu sąvartynai yra pagrindinis metano šaltinis.

Tačiau pagrindinis klausimas būtų, kaip atsekti kreditą atitinkančias biodujas nuo jų atsiradimo iki automobilio akumuliatoriaus ir kas šioje tiekimo grandinėje gali reikalauti pelningų kreditų.

„Bus didelė kova tarp biomasės gamintojų, įkrovimo stočių operatorių ir tokių EV automobilių gamintojų kaip„ Tesla “dėl to, kam suteikiama RIN globa“, – sakė vienas iš šaltinių.

Baltieji rūmai ir EPS atsisakė komentuoti.

Esama RFS programa jau yra žaibolaidis tarp naftos ir kukurūzų pramonės.

Rafinuotojai skundžiasi, kad reglamento laikymasis jiems kainuoja nemažą sumą, o ūkininkai ir biokuro gamintojai sako, kad ši programa yra būtina jiems norint išlikti versle.

Vienas šaltinis „Reuters“ teigė, kad „Tesla“, gaminanti tiek automobilius, tiek įkrovimo stoteles, lobizavo Bideno administraciją, siekdama užtikrinti, kad ji galėtų generuoti ir parduoti kreditus, jei naujas planas nepasieks žemės.

„Tesla“ neatsakė į prašymą pakomentuoti.

Klimato ambicijos

Elektrinių transporto priemonių rinkos skatinimas yra pagrindinis Bideno administracijos prioritetas, nes ji siekia iki 2050 m. Dekarbonizuoti šalies ekonomiką ir kovoti su klimato kaita. Transportas yra pagrindinis šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimo šaltinis JAV, prieš tai einantis į energetikos sektorių.

Tokios grupės kaip „Biomasės energijos asociacija“ paragino federalinę vyriausybę sukurti kelią elektros gamintojams, kurie tiekia iš kvalifikuotų atsinaujinančių žaliavų, generuoti PIN.

Ši grupė, kurios narius sudaro biomasės įmonės ir asociacijos, gruodžio mėn. Kaip RFS Power Coalition dalis kreipėsi į „Biden“ perėjimo komandą, ragindama juos veikti greitai.

„Kai internetu prijungiate elektrą iš RFS reikalavimus atitinkančios žaliavos ir ši elektra nukreipiama į elektrinės transporto priemonės maitinimą, tuomet tas elektros energijos gamintojas turėtų galėti generuoti RIN, kaip tai sugeba padaryti etanolio gamintojas“, – sakė vadovė Carrie Annand. Biomasės energijos asociacijos direktorius.

Tokiu būdu sukurti RIN greičiausiai būtų klasifikuojami kaip D3 „pažangieji“ biokuro kreditai – kategorija, kurią EPS pastaraisiais metais sunkiai išplėtė.

Kai kurie naftos perdirbėjai, tokie kaip „CVR Energy“, Carlas Icahnas, labai kritiškai vertino D3 rinką, kai kurie dėl savo stygiaus juos vadino „vienaragiais“ degalais.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *