Šnipai fotografai užfiksavo „Ford“ inžinierius, kurie šią savaitę greta „Ram TRX“ išbandė, atrodo, 2022 m. „F-150 Raptor R“, ir pateikė mums trumpą pirmojo didžiojo mūšio ateinančiame kare dėl super pikapų dominavimo apžvalgą.
„Ford“ apie „Raptor R“ technines charakteristikas liko mažai įsisąmoninęs. Mes žinome tik tai, kad jį varys V8 (greičiausiai 760 arklio galių, 5,2 litro kompresoriaus iš „Ford Mustang Shelby GT500“ kompresoriaus variantas) ir kad kurį laiką vėliau šiais metais jis turėtų sugesti. Atsižvelgiant į tai, kad 702 arklio galių turintis „Ram TRX“ bus vienintelės „Raptor R“ varžybos (ir beveik vienintelė priežastis, dėl kurios ji visų pirma egzistuoja), „Ford“ sprendimas palyginti greitą „Ram“ yra šiek tiek nesuvokiamas.
„Blue Oval“ inžinieriai turi ilgametę praktiką kurdami našius visureigius sunkvežimius, todėl, nepaisant pirmojo „Ram“ smūgio pranašumo ir „Hellcat“ kozirio, TRX iš tikrųjų gali būti šios kovos atstovas. Kodėl? Na, remiantis tuo, ką iki šiol matėme „EcoBoost“ varomu „2021 Raptor“, jis turėtų sverti mažiausiai 500–600 svarų mažiau nei „TRX“, ir nors mes tikimės, kad pridėjus didesnį variklį ši spraga sumažės, tikėtina, kad jis vis tiek bus palankus Fordui, o galbūt ir reikšmingai.
Nors didesnis, su kompresoriumi V8 tikrai sveria daugiau nei „EcoBoost V6“, jis vis tiek yra aliuminio variklis (visi SRT varikliai pagaminti iš ketaus blokų), o „Ford“ vis tiek turi lengvų kėbulo plokščių pranašumą. „Raptor R“ važiuoklės modifikacijos greičiausiai bus daugiau nei naujas variklio tvirtinimo taškų rinkinys, nes esamas „Raptor“ nebuvo sukurtas valdyti 800 arklio galių variklį, tačiau tikimės, kad važiuoklės modifikacijos yra būtinos šiai galiai valdyti. „Raptor R“ yra judviejų plunksninis svoris.
Kadangi „Ford“ planuoja „Raptor R“ gaminti 2022 metų modeliams, neturėtume laukti daug ilgiau, kad sužinotume, kaip tiksliai jis formuojasi prieš didįjį Ram dinozaurą. Sekite naujienas.
Susijęs vaizdo įrašas: