Miuncheno automatizuota požeminio parkavimo sistema

Miunchenas susidūrė su problemomis dėl miesto gatvių, kurios yra paplitusios visoje Vokietijoje ir visoje Europoje, ty istoriniuose miestuose, kur yra siauros gatvės ir spūsčių problema dėl automobilių stovėjimo aikštelės. Miuncheno miestas (investuotojas buvo „Landeshauptstadt München“) 2004 m. Nusprendė įvesti
palyginti modernų parkavimo sprendimą, kad išspręstų šias problemas, ir įrengė automatinę požeminę automobilių stovėjimo sistemą Miuncheno-Neuhauseno rajone esančioje Donnersbergerstraße gatvėje.

To privalumai gali būti pastebimi iškart: nėra vietos, kur reikia statyti įprastas daugiaaukštes automobilių stovėjimo aikšteles virš žemės tose vietose, kur jiems reikia, o automobilių stovėjimas gatvėse yra ekonomiškai efektyvesnis nei kitos schemos, tenkančios vienai stovėjimo
vietai. Be to, automatinė sistema leidžia žymiai sutaupyti inžinerijos srityje, nes nereikia tiekti liftų, rampų, laiptų, apšvietimo ir vėdinimo. Tačiau statyba taip pat reiškia kanalizacijos,
lietaus kanalizacijos ir vandens tiekimo paslaugų perdavimą iš apačios kelio centro į kanalus kelių kraštuose.

Projektuoti objektą pradėta 2004 m. Sausio mėn., Pradedant nuo 2004 m. Spalio. Statyba buvo baigta iki 2006 m. Vasario (kelio darbai užtruko dešimt mėnesių, o visas projektas – nuo 16 mėnesių nuo statybos pradžios). Investicijos į projektą siekė 11,35 mln. Eurų (45 proc. – pastatams, 30 proc. – automobilių parkavimo sistemai ir 25 proc. – kitoms išlaidoms padengti).

Rangovai ir statyba

Pateikta parkavimo sistema yra dviejų „Wöhr Multipark 740“ sistemų derinys, kuris suteiks 284 stovėjimo vietas (150 plius 134). Įrangą tiekė „Wöhr“, o montavimą atliko generalinis rangovas /
inžinierius Wöhr ir „Bauer GmbH“.

Parkavimo sistemą valdys ir prižiūrės „Park and Ride“ (P ir R) GmbH 20 metų sutartimi. Projekto konsultantas buvo GiVT Gesellschaft für novatoriškas Verkehrstechnologie mbH iš Berlyno; projekto inžinierius buvo ISP Scholz Beratende Ingenieure AG iš Miuncheno.

Požeminio pastato matmenys yra 121 m ilgio, 15 m pločio ir 10 m gylio. Keturiuose stovėjimo lygiuose yra 284 stovėjimo aikštelės su dviem persėdimo stotelėmis ir keturiais liftais bei lentynų valdymo įtaisais. Transporto priemonių paieškos laikas yra vidutiniškai 120 sekundžių visam procesui. Automobilių aikštelė buvo iškasta ir pastatyta naudojant pjovimo ir uždengimo metodus, taip pat iš anksto išlietas / įtemptas gelžbetonines sienų dalis, stogo sijas ir dangčių dalis.

STOVĖJIMO PROCESAS

Automobiliai (maksimalus matmuo 5,25 m ilgio, 2,2 m pločio ir 1,7 m aukščio) turi būti nuvažiuojami į vieną iš keturių priėmimo stočių (pažymėtos nuo A iki D), į kurią įvažiavimą valdo valdymo įtaisas, reaguojantis į laikomą atsakiklio lustą. automobilio vartotojo.

Įvažiavęs vairuotojas eina teisingai pastatyti / pastatyti automobilį ant
pervažiavimo rampos, tada užrakina ir palieka transporto priemonę. Tada lazerinių skaitytuvų ir šviesos barjerų derinys patikrins automobilio padėtį ir matmenis. Tada įjungiama lifto rampa ir automobilis pakeliamas iki stovėjimo lygio ir
laikomas (automobiliai stovi vienas šalia kito).

„2007 m. Liepos mėn.„ Wöhr Multiparker 740 “įrengtam garažui buvo suteiktas ADAC apdovanojimas (Vokietijos automobilių asociacija) už geriausią vietos naudojimą, saugumą ir patikimumą.“

Grįžęs vairuotojas atvyksta į tą pačią perkėlimo stotį (jie gali atsiskaityti kreditine kortele automatinėje mokėjimo stotyje) ir automobilis bus paimtas iš jo saugojimo lygio pagal vairuotojo vis dar turimą atsakiklio lustą. Automobilis
paimamas ant jo padėklo, o vairuotojas paprasčiausiai nuvažiuoja pro automatinius išvažiavimo vartus. Padėkle yra apšvietimo sistema, kuri apšviečia teritoriją dvi minutes, kol vairuotojas įlipa į automobilį.

Esant gedimams ar nenumatytoms problemoms, kliento pagalba visą parą teikiama per domofono sistemą. Jei automobilis jo savininkui neatsiimamas per dvi valandas, savininkas gauna 100 eurų kompensaciją iš automobilių stovėjimo aikštelės operatoriaus.

ADAC apdovanojimas

2007 m. Liepos mėn. „Wöhr Multiparker 740“ įrengtam garažui buvo suteiktas ADAC apdovanojimas (Vokietijos automobilių asociacija) už geriausią vietos naudojimą, saugumą ir patikimumą.

Pristatydamas miesto tarybos nariui Aleksandrui Reisslui ir „P + R GmbH“ generaliniam direktoriui Wolfgangui Großmannui, Aloisas Ortneris, eismo ir aplinkos valdybos narys ADAC Südbayern, sakė: „Šiuo apdovanojimu ADAC nori pabrėžti vis didesnę automatinės parkavimo sistemos, nes jos optimaliai išnaudoja grindų plotą ir erdvę bei siūlo apsaugą nuo vagysčių ir vandalizmo. Paprastas valdymas, saugumas, patikimumas ir reguliari priežiūra yra svarbiausi reikalavimai, kad vartotojai sutiktų, ir ši sistema įvertino geriausiai. “

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *