automobilių stovėjimo planas: vienas mėnuo, teigiami ir neigiami

Praėjus vienam mėnesiui, buvo keletas pritaikymų ir pakeitimų, nes miestas išmoko naudotis sistema, kurioje yra programa, taip pat nauji valstybinio numerio atpažinimo įrankiai ir pirmoji valanda nemokama.

Sistema buvo kritikuojama kai kurių gyventojų, baimindamasi, kad pagyvenę žmonės ar kitokio pobūdžio žmonės negalės pasistatyti CBD, jei neturi banko kortelės su galimybe paliesti ir išmaniuoju telefonu.

Kritika kyla dėl tarybos pasirinkimo įrengti skaitiklių derinį – nors anksčiau buvo apie šešių skirtingų tipų skaitikliai, kai kurie turėjo tik monetas, o kiti – su kortelėmis, naujojoje sistemoje dabar yra tik du tipai.

Trečdalis skaitiklių priima monetas, taip pat atsiskaitymus kortelėmis, pereinant prie kortelės, ir jie yra išplitę per tinklą – tačiau neturint monetų kiekvienoje mašinoje, kai kurie bendruomenės nariai sukėlė pyktį, kurie sako, kad turi nueiti, kad rastų tas, kuris daro.

Ballarato miestas nuolat išlaikė savo pasirinkimą naudoti dviejų tipų skaitiklius, įskaitant tuos, kurie priima tik kortelę, buvo grindžiamas gyventojų ir įmonių atsiliepimais, gautais konsultacijų laikotarpiu – žmonės teigė, kad nori naudoti savo korteles ar programą.

Pasirinkus mašiną „padidėja lankstumas“, pakartojo tarybos atstovai.

Ne visi skaitikliai buvo įjungti vienu metu, todėl kilo painiava, ypač aplink ligoninės nuovadą, dėl to, ar vairuotojai bus nubausti, kai negalės naudotis skaitikliais.

Keletą mašinų uždelsė muitinė, o tai vėlavo diegti ir visiškai suaktyvinti.

Automobilių stovėjimas ten yra nemokamas ir ribojamas dviem valandomis, kaip ir anksčiau, o monetas priimantys aparatai buvo perkelti į ligoninės nuovadą.

Dvi mašinos taip pat buvo sunaikintos neilgai trukus po sistemos prisijungimo, tariamai vykdant vandalizmą.

Ballarato miesto infrastruktūros ir aplinkosaugos direktorius Terry Demeo sakė, kad sistema dabar veikia visiškai.

„Bendruomenė labai stipriai išnaudojo laisvą valandą ir naudojo skaitiklius“, – sakoma jo pranešime.

„Nors imties dydis nedidelis, galima atlikti daugybę stebėjimų. Programą taip pat atsisiuntė daugiau nei 11 000 vairuotojų ir ji naudojama kasdien.

„Mes matome, kad penktadieniais yra daugiausia automobilių stovėjimo operacijų, o žmonės automobilius stato trumpiau.

„Praėjusį penktadienį įvyko didžiausias operacijų skaičius nuo sistemos įdiegimo, kai buvo užregistruota daugiau nei 7000 operacijų, iš kurių daugiau nei 5200 buvo nemokamos.

„Balarato mieste gatvėje ir toliau yra švietimo pareigūnų, užtikrinančių, kad visi vartotojai galėtų susipažinti su naujomis technologijomis ir pasinaudoti Ballarato miesto įdiegta sistema.”

Ne visi yra patenkinti – Lydiard Street advokatų kontora sumaišė sistemą kaip „diskriminacinę“.

Laiške, išsiųstame „Courier“ , „Saines Lucas Solicitors“ atstovai apibūdina schemą kaip „aiškiai pažeidžiančią 2004 m. Diskriminacijos dėl amžiaus ir 1992 m. Diskriminacijos dėl negalios įstatymą“ – taryba tai neigia.

Partneris Ianas Vinsonas pareiškime teigė, kad planas yra „nepatogumas“ pagyvenusiems žmonėms, mažiau greitiems ir sutrikusio intelekto žmonėms.

„Taryba daro prielaidą, kad kreditinių kortelių ir mobiliųjų telefonų turėjimas yra visuotinis. Tai nėra mūsų patirtis”, – rašė jis.

Įmonės biure yra tik korteles turintis parkavimo skaitiklis, tačiau jis raštu kreipėsi į tarybą apie prieigos prie skaitiklių, priimančių monetas, trūkumą, kuris, jos teigimu, yra klientų pasirinktas mokėjimo būdas.

Artimiausi metrai, remiantis tarybos korespondencija, yra Lydiard gatvėje, maždaug už 130 metrų.

„Commerce Ballarat“ taip pat stebėjo sistemą savo narių vardu.

Pirmininkas Nickas Thurlbeckas teigė, kad parktronikai įvyko daug žadančių pokyčių, kurie parodė, kad taryba klausosi bendruomenės, tačiau taip pat sakė, kad žmonės ne kartą prašė daugiau mašinų, kurios priims monetas.

„„ Commerce Ballarat “požiūriu mūsų organizacija ir jos narystė supranta, kad reikėjo naujo automobilių stovėjimo plano, ir, be abejo, tai buvo sunkus tarybos sprendimas jį įgyvendinti“, – sakė jis.

„Praėjo metai nuo konsultacijų, tai buvo nemažas procesas.

„Be jokios abejonės, tai paveikė kai kurias įmones, ypač tam tikras amžiaus grupes ir demografinius rodiklius, kuriems pasirodė šiek tiek sudėtingiau naudoti technologijas ir suprasti procesą, kaip pastatyti CBD.”

Jis teigė girdėjęs teigiamų teiginių ir iš narių.

Plano tikslas yra padidinti automobilių stovėjimo aikštelės apyvartą BĮK, ir kai kurie mažmenininkai pastebėjo, kad ponas Thurlbeckas pastebėjo.

„Ypač daug žmonių naudojasi programa ir mano, kad ją labai lengva paliesti ir paliesti, sustoti penkioms minutėms ir užsukti į CBD prekybininką, grįžti ir vėl eiti, o tai vėlgi yra gera. sistema “, – sakė jis.

„Svarbiausia bus tai, kad taryba ir toliau klausosi platesnės bendruomenės atsiliepimų.”

Jis paragino tarybą toliau naudoti socialinę žiniasklaidą įvairiais kanalais, kad atsakytų į komentarus ir padėtų šviesti žmones.

Related Posts