Kinijos rinkoje debiutuoja „Mazda CX-30 EV“

„Auto Shanghai 2021“ „Mazda“ atskleidė antrąją visų laikų elektromobilį. Pirmasis buvo būsimasis „Mazda MX-30“. Nenuostabu, kad antrasis yra pagrįstas mums visiems žinomu modeliu „Mazda CX-30“.

Bendrovė labai mažai atskleidė, ką ji vadina „CX-30 EV“, tačiau iškart galime pastebėti vieną pastebimą skirtumą. Jis važiuoja daug aukščiau nei įprastas „CX-30“, kurį gauname JAV. Tikėtina, kad jis talpina akumuliatorių paketą po salono grindimis.

Kai modelis yra suprojektuotas nuo žemės iki EV, kaip ir MX-30, dizaineriai gali atsiskaityti apie daugybę baterijų, tačiau šiuo atveju susidaro įspūdis, kad visas kėbulas buvo užfiksuotas ant EV važiuoklės taip, lyg būtų radijo valdymo automobilis.

„CX-30“ kelia keletą klausimų. Pirma, mums įdomu, kas yra po variklio dangčiu, jei nėra variklio. Dar svarbiau, ar puiki „CX-30“ važiavimo dinamika reiškia EV?

„Mazda CX-30“ yra vienas geriausiai valdomų krosoverių. Viena vertus, papildomas akumuliatorių masės svoris ir aukštesnis aukštis paprastai turėtų neigiamą poveikį posūkių sugebėjimams. Vėlgi, žemas svorio centras dėl baterijų padėjimo ant grindų gali sumažinti baudą. Tikriausiai daug kas priklausytų nuo to, kaip gerai inžinieriai sugebėjo pakoreguoti geometriją, kad galėtų dirbti su labai skirtinga platforma.

Pagal Viduje EVS, „CX-30 EV“ net nenaudoja pačios „Mazda“ MX-30 jėgainės. Vietoj to jis gali važiuoti ant EV platformos, kurią pastatė Changanas, vienas iš „Mazda“ bendros įmonės partnerių Kinijoje.

„Mazda“ valdomos transporto priemonės idėja yra viliojanti mintis, tačiau, deja, greičiausiai niekada neturėsime galimybės sužinoti, kas tai yra. „CX-30 EV“ tikriausiai lemta likti Kinijoje.

Related Posts