Praėjus beveik 60 metų nuo originalo pristatymo ir 30 metų nuo paskutinio pardavimo, 2022 m. „Jeep Wagoneer“ ir „Grand Wagoneer“ pagaliau grįžo. Kaip ir reikėjo tikėtis, serijiniai visureigiai iš vidaus ir išorės atrodo beveik identiški koncepcijai. Dauguma gamybinės versijos pakeitimų yra nedideli, išskyrus tai, kas yra po variklio dangčiu, ir tai turėtų padaryti ją gana konkurencingą su kitais pilno dydžio visureigiais.
Vizualiai, storos, kūno spalvos kolonos ir plati, dėžutės forma yra būtent tai, ką matėme prieš kelis mėnesius. Grotelės ir priekiniai žibintai atrodo šiek tiek aukštesni, o galiniai žibintai nėra tokie platūs. Žinoma, dingo tikri medienos akcentai žibintuose ir stogo bėgiuose. Bet jei jums patiko tai, ką matėte anksčiau, tai turėtų patikti. Tarp „Wagoneer“ ir „Grand Wagoneer“ yra keletas nedidelių dizaino skirtumų. „Grand Wagoneer“ gauna juodą stogą ir šiek tiek aukštesnes groteles su tiesiogiai pritvirtintomis „Wagoneer“ raidėmis. Paprastas „Wagoneer“ turi kėbulo spalvos stogą ir trumpesnes groteles su užrašais, pritvirtintais prie gaubto. Galinėje pusėje galiniai žibintai yra šiek tiek kitokie, nors abu yra standartiniai su LED apšvietimu. Kiekvienas modelis taip pat yra su 20 arba 22 colių ratais, nors „Grand Wagoneer“ dizainas ir apdaila yra unikalūs.
Taip pat tenka apvažiuoti daug „Wagoneer“. Tai maždaug 4 coliais ilgesnė nei „Chevy Tahoe“ ar „Ford Expedition“, arba jų prabangesni „Cadillac“, GMC ir „Lincoln“ atitikmenys (nors vis tiek yra gana trumpesni nei jų pailginto ilgio versijos). Dėl didelio „Jeep“ papildomo dydžio krovinių talpa yra šiek tiek didesnė nei „Ford“, o už trečiosios eilės esanti 27,4 kubinių pėdų erdvė užima „Tahoe“. „Wagoneer“ taip pat gali pasigirti iki 10 000 svarų vilkimo talpa, daugiau nei siūlo bet kuris iš tų kitų amerikiečių „full-sizer“.
Interjeras taip pat praktiškai nepakito. Tas pats dviejų lygių prietaisų skydelis, dviejų stipinų vairas ir modelio brūkšnių raidės leidžia pereiti. Paprastame „Wagoneer“ jūs gaunate 10,25 colių prietaisų ekraną, 10,1 colio informacinį ir pramoginį ekraną bei odomis apdailintas sėdynes ir vairą. Atnaujinus į „Grand Wagoneer“, pridedamas 12,3 colių prietaisų skydelis ir 12 colių informacijos ir pramogų ekranas. Žemiau yra 10,25 colių jutiklinis ekranas, valdantis klimato funkcijas. Be šių papildomų ekranų, „Grand Wagoneer“ gauna tikro aliuminio, riešutmedžio medienos ir daugiau oda apvyniotų brūkšnių komponentų. Papildomai galima įsigyti 10,25 colių keleivio ekraną, kuris gali pasiekti laikmeną ir navigaciją, taip pat HDMI įvesties prievadą filmams ar laidoms žiūrėti. Negalima palikti gale sėdinčių keleivių, turint 10,1 colio daugialypės terpės ekranus ir kitą 10,25 colių klimato ekraną, kai transporto priemonėje yra keturių zonų klimato kontrolė. Ir, žinoma, slanki „McIntosh“ garso sistema yra prieinama tiek „Wagoneer“, tiek „Grand Wagoneer“. Išgalvota technologija tęsiama turint 10 colių spalvotą „head-up“ ekraną, naktinio matymo kamerą, automatizuotą stovėjimo aikštelę ir net naują laisvų rankų įrangą, kuri bus prieinama šiek tiek vėliau, kai bus paleista „Wagoneer“.
Nors gamybiniai „Wagoneer“ modeliai ištikimi koncepcijai visur, kur tik atrodysite, jie neteko įjungti hibridinės pavaros. Vietoj to, jie pradeda rinktis V8. „Wagoneer“ gauna 5,7 litro V8 su „eTorque“ 48 voltų starterio-generatoriaus varikliu, panašiu į „Ram 1500“. Tai sukuria 392 arklio galias ir 404 svarų pėdas sukimo momentą. „Grand Wagoneer“ atnaujinamas į 6,4 litro V8, tačiau be „eTorque“ variklio. Tas variklis sukuria 471 arklio galias ir 455 svarų pėdas sukimo momentą. Abi yra sujungtos su aštuonių laipsnių automatine. Tai yra daug jėgų, kad būtumėte tikri, tačiau jam reikia kiekvieno sukaupto žirgo: Vagonerio svoris prasideda po 5 960 svarų, o „Grand Wagoneer III“ serija papildo 6420 svarų. Palyginimui, „V8“ varoma „Escalade“ kaina prasideda nuo 5 635 svarų; „Lincoln Navigator“ 5655.
Galinių ratų pavara yra standartinė „Wagoneer“ įranga, ir yra trys skirtingos keturių varančiųjų ratų sistemos. Pagrindinė versija yra „Quadra-Trac I“ – automatinė sistema su vieno greičio perdavimo dėklu. Virš jų yra „Quadra-Trac II“ ir „Quadra-Drive II“, pridedantys žemo nuotolio pavarą prie perdavimo dėklo iki 48: 1 nuskaitymo santykio. Pastarasis gauna galinį elektroniniu būdu valdomą mechaninį riboto slydimo diferencialą, o kiti – su paprastu mechaniniu riboto slydimo diferencialu. Dviejų greičių perdavimo dėklų sistemos taip pat gauna „Selec-Drive“ pavaros režimus, kurie reguliuoja pavaros, stabdymo, traukos kontrolės ir pakabos nustatymus.
Kalbant apie pakabą, visi „Wagoneers“ gauna visiškai nepriklausomas priekines ir galines pakabas, pritvirtintas prie važiuoklės ant rėmo. Priekyje naudojama dviguba svirtinė konstrukcija. Jame yra lengvos kompozicinės viršutinės valdymo ir aliuminio apatinės valdymo rankenos. Galinė dalis yra kelių nuorodų išdėstymas. Plieninės spyruoklės su apkrovą išlyginančiais amortizatoriais yra standartinės, tačiau yra pritaikoma pneumatinė pakaba, kuri standartinį prošvaisą gali pakelti nuo 8,3 colio iki 10, o tai taip pat leidžia iki 24 colių vandens palaikyti. Taip pat yra slidžių plokščių, skirtų apsaugoti apatinę „Wagoneer“ dalį. Nepaisant šių galimų funkcijų, nė vienas „Wagoneer“ negauna „Trail Rated“ ženklelio. Pagrindinis „Jeep“ atstovų kaltininkas yra tai, kad jis tiesiog toks didelis, kad neatitinka ženklui reikalingų manevringumo kriterijų.
„Wagoneer“ linija bus parduodama 2021 m. Antroje pusėje, o bazinis „I“ serijos apdailos lygis pasirodys vėliau per tą laiką. Bazinė „Wagoneer“ kaina yra 59 995 USD, į kurią įskaičiuotas iki dangaus siekiantis 2 000 USD paskirties mokestis. Keturiais varomais ratais papildomai pridedama 3000 USD. Tai daro beveik 10 000 USD daugiau nei pagrindinis „Chevy Tahoe“ ir maždaug 5 500 USD daugiau nei „Expedition“.
Panašiai „Grand Wagoneer“ prasideda maždaug 11 500 USD į šiaurę nuo „Escalade and Navigator“ nuo 88 995 USD. Visi „Grand Wagoneer“ ratlankiai yra standartiniai su keturiais varančiaisiais ratais. Apdailos yra gana paprastos, naudojant I – III serijas, nors „Grand Wagoneer“ turi specialią „Obsidian“ apdailą su užtamsinta išorine apdaila. Visos kainos yra nurodytos žemiau.
- Vagonininkas
- I serija: 59 995 USD
- II serija: 69 995 USD
- III serija: 74 995 USD
- Didysis vagonas
- I serija: 88 995 USD
- II serija: 95 995 USD
- Obsidianas: 98 995 USD
- III serija: 105 995 USD
Susijęs vaizdo įrašas: