2021 m. „Porsche 911 Turbo First Drive“ apžvalga | Laikykitės užpakaliuko

2021 m. „Porsche 911 Turbo“. Jis plėšosi sunkiau nei beveik kiekvienas kitas šios planetos automobilis. Apžvalga tikriausiai gali tiesiog pasibaigti. Svajoti apie superlatyvus, išgalvotas metaforas ar ilgus, transliacinius sakinius, kaip greitai šio automobilio nepakaks teisingumui įgyvendinti. „Porsche“ tvirtina, kad 0–60 km / h įvyksta per 2,7 sekundės, tačiau jaučiasi greičiau. Ganysi 100, kol sugebėsi surinkti save tiek, kad galėtum išprovokuoti kelis aiškinamuosius žodžius apie tai, kaip greitai. Vis dėlto rimtai – kiti 0–100 mylių per valandą greičiu pasiekė vis šiek tiek greitesnį „911 Turbo S“ per 5–5 sekundes. Kas gali būti už šio greičio lygio? Lenktyninis automobilis?

Jei 911 m Turbo buvo lenktyninis automobilis, jo pagreitis būtų prasmingas. Bet taip nėra. „911 Turbo“, be to, kad akimirksniu gali įsiurbti akis į kaukolę, vis dar yra daugybę metų trunkanti meistriškumo klasė. Be to, kad gerbia, kaip greitai artėja kitas posūkis, šį automobilį vairuoti nėra sunkiau nei bet kurį kitą dabartinės kartos „Porsche 911“. Ir tuo atveju, jei praleidote mūsų ankstesnę 911 aprėptį, tai reiškia, kad tai lengva, intuityvi ir įtraukianti kiekvienoje aplinkoje.

„Porsche“ pasinaudojo pažanga, pasiekta naudojant standartinį „Carrera“ dvigubo turbokompresoriaus variklį, ir padarė tą 3,0 litrų butą šešių modelių pagrindu didesniam 3,7 l darbinio tūrio šešioliktajam automobiliui, kuris rastas sostinėje „Turbo“ („Porsche“ tai vadina 3,8, jis oficialiai yra 3 745 litrai, kuris nesuapvalina iki 3,8). Jei šiuo metu 3,0 litrų „Carrera S“ forma pasiekia 443 arklio galias, naujasis „Turbo“ sukuria 572 arklio galias ir 553 svarų pėdas sukimo momentą – tai yra 32 arklio ir 30 svarų pėdų daugiau nei ankstesnis „Turbo“ variklis. Taip pat yra „Turbo S“ su 640 arklių ir 590 svarų pėdų sukimo momentu, tačiau pabaigoje pasinersime į diskusiją „Turbo prieš Turbo S“.

„Porsche“ sugebėjo iš savo didesnio 3,7 litro išspausti tiek papildomos galios, naudodamas naujus, didesnius turbokompresorius, kurie gali priversti dar daugiau oro į variklį. Yra nauja įsiurbimo sistema su didesniais įpūtimo oro aušintuvais ir kartu su „Porsche“ apgaulingais pjezo purkštukais padeda gaminti tuos didžiulius galios duomenis. „Porsche“ taip pat pirmą kartą leidžia jums įsigyti „Sport“ išmetimo sistemą kaip papildomą „Turbo“, užtikrindamas, kad „Turbo“ nebūtų tylesnis nei bet kuris kitas sustiprintas „911“ – jį atpažinsite iš dviejų ovalių antgalių ir papildomų priedų. spragtelėkite, spragtelėkite, spragtelėkite viršijančio triukšmo.

Aštuonių laipsnių PDK dvigubos sankabos transmisija taip pat perkelta iš 911 „Carrera“ modelių, pakeičiant prieš tai buvusią 7 laipsnių pavarą. „Porsche“ ėmėsi darbo sustiprindamas „Turbo“ versiją dėl papildomos galios, naudodamas optimizuotas plienines plokštes ir tvirtesnį pavarų komplektą. Papildoma pavara leidžia „Porsche“ padaryti pirmą trumpesnį, o aštuntą – ypač ilgą, leidžiančią pagerinti greitį važiuojant ne linijoje ir pagerinti greitkelio sąnaudas. Visų ratų pavaros sistemoje „Porsche“ pridėjo papildomą vandens aušinimą ir sustiprintas plienines plokštes, kurios leidžia priekiniam diferencialui pritaikyti didesnį sukimo momentą – jei reikia, iki 368 svarų pėdų galima siųsti į priekį.

Tai nebūtų tinkamas eksploatacinių savybių atnaujinimas, jei pakaba, aerodinamika ir stabdžiai taip pat nesulauktų meilės. „Porsche Active“ pakabos valdymas yra standartinė įranga, tačiau pasirinktinis „PASM Sport“, esantis mūsų testeryje, nuleidžia automobilį 10 mm, kad važiavimas ir valdymas būtų dar konkurencingesnis nei įprasto „911“. Jis netgi prideda pagalbinių spyruoklių komplektą ant galinės ašies, kad įsitikintumėte, jog pagrindinės spyruoklės yra tinkamai iš anksto pakrautos, kad būtų visiškai atšoktos. Priekiniai ir galiniai vikšrai yra platesni nei ankstesnio „Turbo“ (atitinkamai 10 mm ir 42 mm), o padangos tampa platesnės, kad atitiktų. Galinių ratų vairavimas, mažesnių 911 modelių komplektacija, yra „Turbo“ standartas. Turėsite pasirinkimą tarp dviejų vasaros gumos variantų: „Pirelli P Zero“ arba „Goodyear Eagle F1 Super Sport“. Deja, mūsų automobilis, nepaisant sezoniškai šiltos temperatūros, vis dar dėvėjo žieminę gumą.

Papildomai galite įsigyti „Porsche“ keramikos kompozicinius stabdžius („Turbo S“ standartinis komplektas). Tai patobulins jus iki 10 stūmoklių priekinių apkabų ir keturių stūmoklių krumpliaračių su didesniais rotoriais nei standartiniai stabdžiai. Tačiau įprasti šešių stūmoklių priekiniai ir keturių stūmoklių krumpliaračiai yra juokingai geri.

Nauja „911 Turbo“ aerodinamika verta giliai nardyti savaime – tai galite perskaityti čia. Tačiau pakanka pasakyti, kad yra daug judančių dalių, ir visa tai lemia didesnę jėgą nei „Turbo“ prieš jį. Aktyvus priekinis spoileris yra labiausiai intriguojantis. Pasukite į „Sport Plus“ režimą, o po buferiu pasislėpęs smakro spoileris visiškai nusileidžia žemyn. Automobilis brūkšneliu pateikia net įspėjamąjį pranešimą, kad jūsų priekinis važiavimo aukštis yra mažesnis nei buvo anksčiau. Šie judantys antgaliai yra pagrindiniai elementai, kurie vizualiai atskiria „Turbo“ nuo ne „Turbo“ modelių už didžiulio galinio sparno ir masyvių galinių sparnų įleidimo angų. Skiriasi ir buferiai.

Nepaisant „Turbo“ nuspaustos ir eksperto lygio važiuoklės, šio automobilio greitis dominuoja važiavime. Smagu žiūrėti, kaip žmonės reaguoja į juokingą „Porsche“ paleidimo valdymą, nes jis abu smogia žarnai nuo linijos, tada iškart pereina į tai, ką aš įsivaizduoju, kaip naikintuvas jaučiasi, kai įgauna greitį. Jei kada nors važiavote bet kuriuo greičiausiu kalneliu pasaulyje, tai yra šiek tiek taip.

Daugeliu atvejų teisinis malonumas baigiasi po kelių sekundžių. Jūs tiesiog laukiate pagreičio, kuris įsijungia daugelyje sportinių automobilių viršijant tam tikrą greitį, tačiau „911 Turbo“ tiesiog atsisako pasiduoti. Jei jums pasisekė būti kur nors, kur tai daryti yra legalu ir saugu, tai automobilis bus pasiektas 199 km / h greičiu. Triukšmas dažniausiai yra identiškas 911 „Carrera“ modelių triukšmui, tačiau aš galėjau aptikti šiek tiek didesnį turbo ir įsiurbimo garsų garsumą, kuris atrodo tinkamas sostinei „T Turbo“.

Nevažiavus „Turbo“ su standartine pakaba, sunku pasakyti, ar verta 1510 USD kainuojanti „PASM Sport“ pakaba, ar ne. Ką aš gali sakysime, kad šio automobilio važiavimo ir valdymo pusiausvyra skiriasi, palyginti su 911 „Carrera“ variantais, kuriais anksčiau važiavau. Galinė dalis yra kietesnė ir labiau linkusi šokti ant jūsų, kartais paspaudus perviršį. Dalis to gali būti siejama su mūsų bandomojo automobilio žieminėmis padangomis, užtikrinančiomis mažesnį sukibimą, nei ten grįžtų vasaros, tačiau tvirtesnė pakaba tikrai prisideda.

„911“ įprastą, kasdien vairuotojui patogų važiavimą sutrikdo ir ši standesnė pakaba. Sunkiau palūžta per nulūžusią grindinį ir duobes. Be to, automobilis yra labiau jaudinantis ir lengvai susierzinęs dėl sklandaus kelio. Esu įsitikinęs, kad tai yra geresnė trasos sąranka, bet aš uždėčiau daug pinigų ne „PASM Sport“ pakabai, kuri būtų geresnė kompanija važiuojant gatvėmis.

Svarbus pakabos pasiėmimas čia yra tai, kad šio automobilio veržlus pagreitis yra paremtas važiuokle, kuri gali ją valdyti kiekviename posūkyje. Tie tiesūs tarpai tarp jūsų kampų jūsų mėgstamiausiuose keliuose gali išnykti greičiau nei esate įpratę, tačiau tvirtas stabdžių pedalas, nepriekaištingas vairavimas ir aukšti sukibimo apribojimai niekada nepaliks jūsų gatvėje nieko daugiau.

Kas paskutinis, apie tai, kaip „911 Turbo“ važiuoja, yra tikrų tikriausių vidutinio variklio superautomobilių lygis. Be to, galite žengti vieną į kainą už tokią konkurenciją mažinančią kainą kaip „Lamborghini Huracan Evo“, „McLaren 600LT“ ar „Audi R8 V10 Performance“. Tas „911 Turbo“ kupė pradinis taškas yra 176 650 USD. Jei norite, kad stogas nusileistų, „Turbo Cabriolet“, kaip pavaizduota žemiau, kurį trumpai išbandėme Oregone, prasideda 189 450 USD. Žinoma, itališki variantai pasiūlys daugiau šio superautomobilio personažo ir garso dramos, nei bus „Porsche“.

Darant prielaidą, kad turite pinigų artėjant prie tos starto linijos, galite savęs paklausti, kodėl aš nepirkiu „Turbo S“ tik su didesne galia? Ir tai labai pagrįstas klausimas. „Porsche“ sako, kad didesnė turbokompresorių dėka viena dešimta greičio dalis pasieks 60 km / h, o ketvirtį mylią įveiks tris dešimtadalius greičiau. Už tą papildomą greitį jums reikės papildomai sumokėti 32 700 USD. „S“ taip pat gauna keletą efektyvumo patobulinimų, įskaitant itin brangius anglies keramikos stabdžius, dinamišką „Porsche“ anti-roll technologiją, centrinio užrakto ratus ir 18 krypčių elektrines sėdynes. Vis dėlto „Porsche“ leis jums pasirinkti visus tuos daiktus ant įprasto „Turbo“ (kaip tai patvirtina aukščiau pateiktas „Cabriolet“), taigi nėra taip, kad norėtumėte ko nors praleisti. Be to, tarp „Turbo“ ir „Turbo S“ nėra jokio skirtumo pakabos sureguliavime ar automobilio nustatymuose.

Kainų skirtumas gerokai sumažėja, kai pridėsite šiuos priedus prie „Turbo“. Tai daro mums išvadą. Jei norite, kad visi triukai būtų maiše ir norite papildomos talpyklos, kurią suteikia „S“, „Turbo S“ nėra blogas pirkinys. Jei jums nereikia rūpintis kiekvienu paskutiniu, mažu „Porsche“ pasirinkimu, įprastas „Turbo“ yra protingas pasirinkimas. Tikrai galiu pasakyti, kad niekada nepaspausite „Turbo“ droselio ir norėtumėte, kad būtumėte sukūrę „S.“. Galite išleisti papildomus 32 700 USD papildomoms malonioms galimybėms, tokioms kaip mūsų bandomajame automobilyje. 220 300 USD po to, kai „Porsche“ buvo atlikta su juo. Niekada netrūksta būdų, kaip perduoti pinigus „Porsche“, o naujasis „Turbo“ yra velniškai geras tūpti.

Susijęs vaizdo įrašas:

https://www.youtube.com/watch?v=/qGS1kYGq0_Y

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *