2022 m. „BMW M4 Convertible“ pasirodė tik „Competition xDrive“ forma

„BMW“ pagaliau nuima 2022 m. „M4“ kabrioleto dangą, kuri rieda šalia anksčiau pristatyto naujojo „M4“ kupė. „Droptop“ versija bus siūloma išskirtinai tik M4 ekstremalesnės, didesnės arklio galios varžybų forma su standartine visų varančiųjų ratų pavara, todėl visas jos pavadinimas yra 2022 m. „BMW M4 Competition Convertible“ su „M xDrive“.

Praleidęs pagrindinį M4 473 AG dvigubą turbokompresorių, šešis, naujasis kabrioletas gauna pilno riebumo 503 AG S58 variklio versiją, kuri taip pat sukuria 479 svarų pėdų sukimo momentą, nepakitusi nuo „M4 Competition“ kupė. Jie reiškia 59 AG ir 79 svarų pėdų padidėjimą, palyginti su ankstesniu „M4“ kabrioletu su „Competition“ paketu. BMW teigia, kad naujasis kabrioletas nuo nulio iki 60 mylių per valandą greičiu nuvažiuos per 3,6 sekundės, o kartu su papildomu „M“ vairuotojo paketu pateiktu didesnio greičio ribotuvu jis pasieks 174 mylių per valandą greitį. Galbūt norėsite pririšti rutulinį dangtelį prie galvos.

Kadangi kabrioletas yra tik „Competition“ formos, jo nebus galima įsigyti su mechanine pavarų dėže, kuri siūloma tik su standartine to variklio versija. Vietoj to, visi 2022 M4 kabrioletai yra su aštuonių laipsnių „M Steptronic“ automatine pavarų dėže. Kabrioletas taip pat yra standartinis su „XDrive“ visų varančiųjų ratų pavara, kuri yra neprivaloma „M4 Competition“ kupė. Sistemoje yra „Active M“, valdomas elektroniniu būdu, valdomas riboto slydimo galinis diferencialas, ir siūlomi trys pavaros režimai: 4WD (užpakalinė visų ratų pavara), 4WD Sport (tolesnė užpakalinė visų ratų pavara) ir 2WD (tikroji galinė disko, kuriam reikia išjungti DSC).

Palyginti su pirmtaku, naujasis „M4 Convertible“ yra 4,6 colio ilgesnis ir važiuoja 1,8 colio ilgesne važiuokle. „M4 Convertible“ turi 1,4 colio platesnio M4 kupė korpuso dizainą, palyginti su standartine 4 serija.

Jis taip pat yra su „Adaptive M“ pakaba ir pakopiniais, 19 ir 20 colių lengvojo lydinio ratlankiais. „M“ jungiamieji stabdžiai su mėlynomis apkabomis yra standartiniai, o juoda arba raudona apkabos yra neprivalomos. Taip pat yra anglies keramikos stabdžiai (su auksiniais slankmačiais). Be įprastų „BMW Comfort“, „Efficient“, „Sport“ ir „Sport Plus“ režimų, skirtų įvairiems elementams, yra konfigūruojami „Road“, „Sport“ ir „Track“ režimai, pasiekiami per „M Mode“ mygtuką.

Kaip ir jau pristatyti 430i ir M440i kabrioletai, naujasis „M4“ kabrioletas palengvina ankstesnės kartos ištraukiamą kietąjį dangą minkšto viršaus naudai. BMW nurodo stogo dizainą kaip „skydo lanko minkštą viršų“, nes jame naudojami platesni, į skydą panašūs atraminiai elementai, o ne tradiciniai metaliniai viršutiniai lankai, sukuriantys lygesnę išvaizdą. Viršutinę dalį galima atidaryti arba uždaryti važiuojant greičiu iki 31 mylių per valandą arba nuotoliniu būdu per klavišą. Žinoma, minkšta viršutinė dalis yra lengvesnė už ankstesnį ištraukiamą kietąjį dangtelį (40 proc.) Ir kompaktiškesnė, leidžianti užimti 9 kubines pėdas bagažo, palyginti su 7,8 ankstesnio M4 kabrioleto.

Salone yra aliuminio „Tetragon“ apdaila arba pasirinktinis anglies pluoštas. „Merino“ odinės minkštos „M Sport“ sėdynės yra standartinės, o lengvesnės (tačiau vis tiek reguliuojamos galios) „M Carbon“ kaušo sėdynės yra pasirinktinės. Abiejuose yra apšviesti M logotipai. Skaitmeninis prietaisų skydelis ir 10,25 colių centrinis ekranas yra standartiniai, o „head-up“ ekranas yra neprivalomas.

2022 metų „M4“ kabrioleto kaina prasideda nuo 87 295 USD, tai yra maždaug 12 tūkst. USD priemoka už „M4 Competition“ kupė (nors dalis to yra standartinis „xDrive“). Tačiau pirkėjai greičiausiai išleis daugiau, priklausomai nuo to, kaip giliai įsigilins į pasirinkimo galimybių lapą. Tarp pagundų yra „M“ vairuotojo paketas, pagalbos vairavimui profesionalų paketas, vadovų paketas ir pagalbos automobiliui paketas. Individualios galimybės apima: „M Drive Professional“, „M Carbon Ceramic“ stabdžius, „M Carbon“ kaušo sėdynes, ventiliuojamas sėdynes ir įvairius apdailos elementus. 2022 m. „M4 Competition Convertible“ startuos šį spalį.

Susijęs vaizdo įrašas:

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *