„OSLO“ – „Ford“ elektra valdomas „Mustang Mach-E“ padidino Norvegijos automobilių pardavimus gegužę – pirmąjį pilną krosoverio transporto priemonių registravimo mėnesį mažoje, tačiau įtakingoje Šiaurės šalių rinkoje, antradienį.
Akumuliatorinės elektrinės transporto priemonės sudarė 60,4% visų praėjusį mėnesį Norvegijoje parduotų naujų automobilių, pranešė Norvegijos kelių federacija (OFV), palyginti su 43,1% prieš metus, kai šalis siekia tapti pirmąja, nutraukusia benzininių ir dyzelinių variklių pardavimą. iki 2025 m.
Atleisdama visiškai elektra varomas transporto priemones nuo vidaus degimo varikliams taikomų mokesčių, Norvegija savo automobilių rinką pavertė automobilių gamintojų, ieškančių kelio į ateitį be iškastinio kuro, bandymų aikštele.
Gegužės mėnesį iš viso buvo užregistruoti 1384 elektriniai „Ford Mustang“, užimantys 10% visos Norvegijos automobilių rinkos dalį, aplenkdami „Toyota“ hibridinę transporto priemonę „RAV4“ ir elektrinę „Skoda“ elektrinę „Enyaq“. „Tesla“ 3 modelis užėmė šeštąją vietą.
„Mūsų realus tikslas yra išlikti svarbiu pardavimo statistikoje keletą mėnesių į priekį“, – generalinis direktorius Peras Gunnaras Bergas iš „Ford Motor“ Norvegijoje sakoma pranešime.
2020 m. Elektromobiliai užėmė 54 proc. Visos Norvegijos rinkos, pirmą kartą per metus pardavę bendrą benzino, dyzelinių ir hibridinių variklių kiekį.
Priešingai, automobiliai su tik dyzeliniais varikliais smuko nuo 75,7% Norvegijos rinkos piko 2011 metais iki vos 8,6% pernai.
Naujų modelių įvedimas dažnai suteiks ženklui postūmį, nes išankstiniai užsakymai yra pristatomi labai daug, pavyzdžiui, 2019 m. Pristatomas „Tesla“ modelis 3, geriausiai parduodamas automobilis Norvegijoje.
Pirmą kartą „Ford“ savo „Mustang Mach-E“ visuomenei pristatė 2019 m. Pabaigoje, suteikdamas JAV automobilių gamintojui daug daugiau nei vieneriems metams galimybę susidaryti užsakymų.
Šių metų pradžioje „Ford“ teigė, kad jo automobilių serija Europoje bus visiškai elektrinė iki 2030 m.
Susijęs vaizdo įrašas: