Gamybiniai būsimo „Nissan Z“ vaizdai nutekėjo ir nufotografuoti, atrodo, krovinių sustojimo vietoje. Preliminariai pavadintas 400Z rodo keletą skirtumų nuo „Z Proto“, kuriuos matėme, ir pastebimos dvi naujos spalvos.
Pagal 400ZClub, atrodo, kad vieta yra „Nissan“ Tochigi gamykloje. Viename vaizdų rinkinyje matyti, kad automobilis apdailintas tamsiai pilka metaline spalva, kuri primena 350Z ir 370Z. Kitas yra klasikinis sidabras, kuris buvo „Z“ automobilių pagrindinė dalis nuo „Datsun 240Z“.
Vienas didžiausių skirtumų tarp jo ir „Z Proto“ yra grotelės. Koncepcijoje viršutinės grotelės buvo baigtos juodos spalvos, todėl priekinė anga atrodė daug didesnė nei buvo. Šios gamybos versijos grotelės yra chromuotos, žymiai sumažindamos „atotrūkio“ išvaizdą. Pilkos spalvos automobilyje stogas atitinka likusį kėbulą, o ant sidabrinio automobilio stogas baigtas juodai, kaip ir koncepcijoje.
Galinė dalis išlieka nepaprastai ištikima „Z Proto“, o 1990–1996 m. 300ZX įkvėpti galiniai žibintai nepažeidė perėjimo prie gamybos. Dviejų koncepcijos išmetimo antgalius galima pamatyti žvilgtelėjus iš galinio difuzoriaus. Abiejuose automobiliuose nedidelis galinis spoileris skiriasi nuo sklandaus šios koncepcijos.
https://www.youtube.com/watch?v=/otTU7MDau00
Taip pat nėra jokių galinių ženklelių. Visos emblemos yra padengtos juosta, todėl nežinome, ar galinis ženklelis bus apšviestas kaip ir pagal koncepciją. „C“ kolonos ženkleliai taip pat yra užklijuoti lipnia juosta, tačiau, tikėtina, kad jie vaizduos klasikinį „Z“ logotipą. Kaip matėme patentuotuose vaizduose, didesnės durų rankenos ir šoniniai gabaritiniai žibintai nutraukia lygų „Z Proto“ šoną, tačiau to neišvengta serijiniam automobiliui.
Pažvelkime į pilkos spalvos automobilio saloną, kuris labai artimas „Z Proto“. Siuvimas yra šiek tiek prislopintas, tačiau modernizuotas koncepcijos brūkšnys ir konsolė pasiekė gamybą. Įdomu tai, kad automobilis yra kairės pusės vairavimo pavyzdys, o tai reiškia, kad tai greičiausiai Šiaurės Amerikos spec automobilis. Tragiška, kad tai automatas, tačiau „Nissan“ mus nuramino, kad bus pasiūlyta mechaninė pavarų dėžė.
Mes neturime kadrų iš po variklio dangčiu, bet jei „Infiniti Red Sport“ 400 arklio galių dviejų turbinų V6 automobilis stebės visą kitą automobilio ištikimą evoliuciją į serijinę transporto priemonę, tai turėtų būti tinkamas laikas.