Dirbtinio intelekto kabina pasiekė galaktikos mastą su naujuoju „Mercedes-Benz MBUX Hyperscreen“.
Skaitmeninio renginio metu prabangių automobilių gamintojas pristatė naujausią savo išmaniosios informacijos ir pramogų sistemos iteraciją – vieną paviršių, besitęsiantį nuo kabinos iki keleivio sėdynės, rodantį visas būtinas funkcijas vienu metu. „MBUX Hyperscreen“ pavidalu sistema veikia naudojant „NVIDIA“ technologiją ir parodo, kaip dirbtinis intelektas gali sukurti tikrai intuityvią ir asmeniškai pritaikytą patirtį vairuotojui ir keleiviams.
„„ MBUX Hyperscreen “atgaivina mūsų sąveiką su automobiliu“, – sakė Sajjadas Khanas, „Mercedes-Benz“ vykdomasis viceprezidentas. „Tai nervų centras, jungiantis visus automobilyje esančius žmones su pasauliu“.
Kaip ir MBUX sistema, neseniai pristatyta su naująja „Mercedes-Benz S“ klase, ši išplėstinio ekrano sistema veikia su didelio našumo, energiją taupančiais „NVIDIA“ GPU, kad akimirksniu dirbtinis AI apdorojimas ir ryški grafika.
Transporto priemonės kabinoje paprastai reikia surinkti elektroninius valdymo įtaisus ir jungiklius, kad būtų galima atlikti pagrindines funkcijas, pavyzdžiui, pramogų maitinimą ar temperatūros reguliavimą. Naudodamas NVIDIA technologiją, „Mercedes-Benz“ sujungė šiuos komponentus į vieną dirbtinio intelekto platformą – su trim atskirais ekranais po vienu stiklo paviršiumi – kad supaprastintų architektūrą ir sukurtų daugiau vietos naujoms funkcijoms pridėti.
„Nulinio sluoksnio“ vartotojo sąsaja
„MBUX Hyperscreen“ vairavimo principas yra „nulio sluoksnio“ principas – visos būtinos vairavimo funkcijos pateikiamos vienu palietimu.
Tačiau norint sukurti šį novatorišką sugebėjimą nepakako sukurti didžiausią kada nors montuojamą ekraną serijiniame „Mercedes-Benz“. Automobilių gamintojas taip pat panaudojo dirbtinį intelektą, kad tinkamu laiku reklamuotų dažniausiai naudojamas funkcijas, o nereikalingas nustumtų į antrą planą.
Gilūs neuroniniai tinklai, maitinantys sistemą, apdoroja tokius duomenų rinkinius kaip transporto priemonės padėtis, salono temperatūra ir paros laikas, kad pirmenybė būtų teikiama tam tikroms funkcijoms, pavyzdžiui, pramogoms ar lankytinų vietų rekomendacijoms, tačiau navigacija visada laikoma ekrano centre.
„Sistema visada žino, ko norite ir ko reikia remdamasi emociniu intelektu”, – paaiškino Khanas.
Šios funkcijos yra skirtos ne tik vairuotojui. Priekyje sėdintys keleiviai gauna specialų pramogų ir informacijos apie važiavimą ekraną, kuris netrukdo vairuotojo ekranui. Tai taip pat suteikia galimybę priekinės sėdynės keleiviui dalytis turiniu su kitais automobilyje.
Patirkite intelektą
Ši revoliucinė PG kabinos patirtis nėra vien tik sąvoka – tai tikra technologija, kurią šiais metais bus galima įsigyti serijinėse transporto priemonėse.
„MBUX Hyperscreen“ debiutuos su visiškai elektriniu „Mercedes-Benz“ AKS, apjungiančiu elektrinį ir dirbtinį intelektą. Pirmosios kartos „MBUX“ dabar yra 1,8 milijono automobilių, o kitas kartojimas ateis iš naujo suprojektuotos S klasės, o dabar, „EQS“ „MBUX Hyperscreen“, klientai turės daugybę AI kabinos variantų.
Su visa MBID šeima, valdoma NVIDIA, šios sistemos nuolat pateiks naujų, stebinančių ir protingų funkcijų, pasižyminčių aukštu našumu ir sklandžia patirtimi.