Kinijos automobilių gamintojas NIO parenka NVIDIA elektromobiliams

Kinijos elektros automobilių gamintojas „NIO“ savo būsimuose parkuose naudos „NVIDIA DRIVE“ pažangiai automatizuoto vairavimo technologijai, pažymėdamas išties intelektualių ir individualizuotų NIO transporto priemonių genezę.

Per pasaulinį atskleidimo įvykį EV gamintojas nuplėšė savo naujausią ET7 sedaną, kuris pradedamas gabenti 2022 m yra naujas NVIDIA varomas superkompiuteris, vadinamas Adomu, kuris naudoja „NVIDIA DRIVE Orin“, kad įdiegtų pažangias automatizuoto vairavimo technologijas.

„NIO ir NVIDIA bendradarbiavimas paspartins autonominio vairavimo išmaniomis transporto priemonėmis plėtrą“, – sakė NIO generalinis direktorius Williamas Li. „NIO vidaus sukurti autonominio vairavimo algoritmai veiks keturiuose pramonėje pirmaujančiuose„ NVIDIA Orin “procesoriuose, kurie serijiniuose automobiliuose atliks beprecedentę 1000+ trilijonų operacijų per sekundę.“

Šis pranešimas yra svarbus žingsnis link plačiai paplitusių intelektualių, didelio našumo elektrinių transporto priemonių, gerinant aplinkosaugos ir eismo dalyvių standartus.

NIO buvo Kinijos aukščiausios klasės išmaniųjų elektrinių transporto priemonių rinkos pionierius. Nuo 2014 m. Automobilių gamintojas naudojo „NVIDIA“, kad gautų vientisą informacijos ir pramogų patirtį. O dabar, kai „NVIDIA DRIVE“ įjungia automatines vairavimo funkcijas savo būsimose transporto priemonėse, NIO turi iš naujo apibrėžti mobilumą nuolat tobulindama ir pritaikydama savo poreikius.

“Autonomija ir elektrifikavimas yra pagrindinės jėgos, transformuojančios automobilių pramonę”, – sakė Jensenas Huangas, NVIDIA įkūrėjas ir generalinis direktorius. „Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su NIO, lyderiu naujojoje energetinių transporto priemonių revoliucijoje – pasitelkiant AI galią kuriant programinės įrangos apibrėžtus ateities EV parkus.“

Pažangus kūrinys

Programinės įrangos apibrėžtoms ir intelektualioms transporto priemonėms reikalinga centralizuota, didelio našumo skaičiavimo architektūra, kad būtų galima valdyti dirbtinio intelekto funkcijas ir nuolat gauti naujinius per orą.

Naujasis „NIO Adam“ superkompiuteris yra viena iš galingiausių platformų, valdomų transporto priemonėje. Su keturiais „NVIDIA DRIVE Orin“ procesoriais Adamas pasiekia daugiau nei 1000 TOPS našumą.

„Orin“ yra didžiausio našumo ir pažangiausias pasaulyje AV ir robotikos procesorius. Šis mikroschemos superkompiuteris gali pristatyti iki 254 TOPS, kad būtų galima tvarkyti daugybę programų ir giliųjų nervinių tinklų, kurie vienu metu veikia autonominėse transporto priemonėse ir robotuose, tuo pačiu užtikrinant sistemingus saugos standartus, tokius kaip ISO 26262 ASIL-D.

Naudodamas kelis SoC, Adamas integruoja perteklių ir įvairovę, reikalingą saugiai autonomiškai veikti. Pirmieji du „SoC“ apdoroja 8 gigabaitų duomenis, kuriuos kas sekundę sugeneruoja transporto priemonės jutiklis. Trečiasis „Orin“ yra atsarginė priemonė, užtikrinanti, kad sistema vis tiek gali saugiai veikti bet kokioje situacijoje, o ketvirtoji suteikia galimybę mokytis vietoje, pagerinti transporto priemonę mokantis transporto priemonių parko ir pritaikyti vairavimo patirtį atsižvelgiant į individualias vartotojo nuostatas.

Turėdamas aukštų rezultatų skaičiavimą, Adomas yra pagrindinis pasiekimas kuriant automobilių intelektą ir savarankišką vairavimą.

Susipažinkite su ET7

NIO nuplėšė savo lauktą ET7 sedaną – originalios EVE koncepcijos gamybinę versiją, pirmą kartą parodytą 2017 m.

Pavyzdinė transporto priemonė peršoka dabartines modelio galimybes, turint daugiau nei 600 mylių baterijų diapazoną ir pažengusį autonominį vairavimą. Kaip pirmoji transporto priemonė, turinti „Adam“, „ET7“ gali atlikti autonomiją iš taško į tašką, pasitelkdama 33 jutiklius ir atlikdama didelius rezultatus, kad nuolat plėstų sritis, kuriose veikia – nuo miesto iki greitkelio iki akumuliatorių keitimo stočių.

Išmanusis sedanas užtikrina sklandžią patirtį nuo to momento, kai vairuotojas prieina prie automobilio. Naudodami labai tikslų skaitmeninį raktą ir minkštai uždaromas duris, vartotojai gali atidaryti automobilį švelniai paliesdami. Patobulintas vairuotojo stebėjimas ir balso atpažinimas leidžia lengvai bendrauti su transporto priemone. Jutikliai, esantys ET7 apačioje, nustato kelio dangą, todėl transporto priemonė gali automatiškai sureguliuoti pakabą, kad važiavimas būtų sklandesnis.

Kai AI yra NIO vairavimo patirties centre, ET7 ir būsimi NVIDIA varomi modeliai skelbia naujos kartos intelektualų transportą.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *