„Junkyard Gem“: 1992 m. „Oldsmobile Achieva Sport Coupe“

Nepaisant to, kad Detroite yra vienas labiausiai erzinančių transporto priemonių pavadinimų (esu įsitikinęs garsioji reklamos kampanija „Kavos pasiekėjai“ aštuntojo dešimtmečio buvo kaltas), gamyklinės „hot-rod“ versijos „Oldsmobile Achieva“ buvo išvaizdūs ir pagarbiai greiti savo epochos automobiliai. Sukurta modelio nuo 1992 iki 1998 metų, Achijeva buvo Pontiac Grand Am ir „Buick Skylark“. Štai pirmieji gamybos metai „Achieva Sport Coupe“ Denverio avarijos kieme.

Galėtumėte gauti „Achieva“ sedano versijas ir tai pirko dauguma „Oldsmobile“ pirkėjų. Kai būsiu GM skyriuje apie mano vietinės automobilių kapinės, Nuolat stebiu įdomesnes šio automobilio kupė versijas. Šis yra antrasis „Achieva“ kupė, kurio kaina yra tarp ekonomis važinėjančio „Achieva S“ ir (šiek tiek daugiau) maniako Achieva SCX.

1992 m. „Achieva SC“ gavo šį 2,3 litro DOHC Keturių keturių variklių, įvertintas 180 arklio galių visišku riksmu. Ši kai kurių „Quad 4“ versija reikalinga dėl aukščiausios kokybės dujų Chevy Berettas ir „Pontiac Grand Ams“, taip pat asortimentą „Oldsmobiles“ nuo devintojo dešimtmečio pabaigos iki 1990-ųjų vidurio. Jei gavote „Achieva SCX“, gavote „W41 Quad 4“ su 190 arklio galių.

„Achieva SC“ kaip standartinė komplektacija buvo aprūpinta tvirtu „Getrag“ penkių laipsnių mechanizmu, tačiau originalus šio automobilio pirkėjas pasirinko sumokėti papildomus 415 dolerius (šiandien apie 800 USD) už trijų laipsnių automatą.

3,3 litro „Buick V6“ šiame automobilyje buvo 160 arklio galių; nors tai buvo žemesnio lygio arklio galia, jo 45 papildomi lb-ft sukimo momentas virš nervingo „Quad 4“ būtų padėjęs įveikti stačią pirmąją pagyvenusių žmonių „Turbo-Hydramatic“ transmisijos pavarą. Atsiprašome, 1992 m. „Achieva“ su V6 nebuvo rankinės pavarų dėžės.

Johnas Elway’us pradėjo pardavinėti automobilius, dar žaisdamas vietinėje sporto futbolo komandoje, dešimtojo dešimtmečio pabaigoje pardavęs savo atstovybes „AutoNation“ o tada atsidaro keletas naujų vėliau. Šis automobilis bus sutraiškytas vos už kelių mylių į šiaurę nuo stadiono, kuriame Elway pasivadino. Mano žmona nusipirko jos 2004 m. „Outback“ naujiena iš „Elway“ atstovybės, ir aš turėjau nuimti „Elway“ papuoštus valstybinio numerio ženklų rėmus prieš važiuodamas automobiliu apsilankyti Oakland Raiders šalyje (kur Užaugau), kad pikti „Raiders“ gerbėjai nepiktintų ant Broncoso įsiūčio ant mūsų nekalto „Subaru“. Kaip paaiškėjo, pačių Kolorado valstybinių numerių vis tiek pakako, kad įkvėptų piktus „Raiders“ zelotų šūksnius ir rankų gestus … kurie dabar didesnį futbolo pyktį ištverti.

Pažvelk į tai, tik 82 016 mylių per parą!

Šio automobilio savininkas ar savininkai jį išlaikė geros formos, garažavo ir gražiai rūpinosi interjeru. Deja, „Achieva SC“, aprūpintas „slushbox“, neturėjo daug šansų surasti „Quad 4“ entuziastų pirkėją, kai jis sulūžo ar juo buvo prekiaujama.

Niekada nebuvo tiek daug pagalvota … tai labai smagu.

Susijęs vaizdo įrašas:

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *