2022 m. „Ford F-150“ yra unikalus elektriniam žaibui

2022 m. „Ford F-150 Lightning“ siekia būti elektriniu pikapu, kuris vis tiek atliktų darbą, kaip ir benzinu varomas „F-150“. Be to, „Ford“ vis dar rado būdų, kaip atskirti savo elektrinį sunkvežimį, kuris dėl savo elektrinės pavaros pagerina standartinę F-150 formulę.

Yra akivaizdžių dizaino ir stiliaus skirtumų, tačiau šiame įraše išsamiai aprašysime unikalias „F-150 Lightning“ technologijos ir naudojimo funkcijas. Kitaip tariant, tai yra nuostabūs dalykai, kuriuos galite gauti elektriniame sunkvežimyje, bet ne tradiciniame benzino pikape.

„Ford“ intelektuali atsarginė galia

Iš esmės „Ford Intelligent Backup Power“ yra „Pro Power Onboard“ ant steroidų. Kaip ir benzininio sunkvežimio „Pro Power Onboard“ funkciją, „Lightning“ galima naudoti kaip galingą generatorių. Jis gali iškrauti iki 9,6 kW galios per aštuonias 120 V lizdus ir vieną 240 V lizdą. Papildomas vakarėlių triukas virš ir už sunkvežimio įvyksta tada, kai sunkvežimis yra prijungtas prie naujos „Ford Charge Station Pro“ ir namų valdymo sistemos, kurią galite įdiegti savo namuose. Prijungus šį laidą, „Lightning“ gali veikti kaip energijos šaltinis visiems jūsų namams. Nereikia jokių laidų labirintų ar prietaisų rinkimo ir pasirinkimo. Paprasčiausiai įjunkite F-150 į sieną, tarsi įkrautumėte, ir nutrūkus elektros energijai jis gali maitinti namus.

„Ford“ teigia, kad išplėstinio diapazono baterijų paketo versija „vidutinio dydžio namams“ gali suteikti energiją namuose iki trijų dienų. Jei pakankamai išmintingai maitinate energiją, „Ford“ sako, kad akumuliatoriaus pakaks net 10 dienų – tai buvo tai, ką teksasiečiai ne taip seniai galėjo panaudoti. Akivaizdu, kad jūsų rida čia skirsis, atsižvelgiant į jūsų namo dydį ir energijos poreikį.

Kai maitinimas vėl įsijungia, krautuvas yra sukurtas taip, kad vėl pradėtų krauti automatiškai, kad papildytų akumuliatorių. „Ford“ teigia, kad ateityje ši funkcija bus išplėsta pavadinimu „Ford Intelligent Power“. Tai leis jums naudoti sunkvežimį, kad galėtumėte maitinti savo namus brangiomis piko valandomis, o krauti pikapą per pigias nakties valandas. Skamba šauniai, tiesa? Taip. „Ford“ teigia, kad bendradarbiaudama su saulės energija gaminančia bendrove „Sunrun“ montuoja „Ford Charge Station Pro“ žmonių namuose. Ir tuo metu jie gali įdiegti keletą saulės baterijų, kad jūsų energija būtų dar ekologiškesnė.

15,5 colių informacijos ir pramogų sistema „Sync 4A“

Didžiausias benzino F-150 ekranas yra beveik kvadratinis 12 colių jutiklinis ekranas. Šis 15,5 colių ekranas yra vertikaliai nukreiptas ekranas, kurio dydis pranoksta net didžiulį „Ram“ ekraną. Pastebėsite, kad tai yra milžiniško „Ford Mustang Mach-E“ ekrano kopija su fizinio garsumo rankenėle, iškišama iš apačios. Tokiu atveju mes įtariame, kad jis veiks ir veiks kaip elektrinio „Mustang“ ekranas „Sync 4A“.

Papildoma su žaibu susijusi ekrano informacija vis dar ribota, tačiau „Ford“ teigia, kad pasiūlys „natūralų balso valdymą, navigaciją su debesimis ir belaidę prieigą prie jūsų mėgstamų paslaugų:„ Apple CarPlay “,„ Android Auto “, integruotų„ Amazon Alexa “ir„ SYNC AppLink “programų“. Apie tai, ką mes galvojame apie „Mach-E“ jutiklinio ekrano sąsają, galite perskaityti giliai nardydami čia.

Taip pat verta paminėti, kad benzino F-150 12 colių ekranas yra standartinis „Lightning“ įrenginys. Norėdami gauti aukščiausią 15,5 colių jutiklinį ekraną, turėsite pakelti aukštesnę apdailą.

Patobulintos borto svarstyklės

„Ford“ praėjusį mėnesį pristatė naują 2021 metų F-150 funkciją, pavadintą „Onboard Scales“, ir ji dar labiau pažengusi „Lightning“. Iš esmės sunkvežimis aktyviai pasvers, kiek krovinio įmetate į lovą, ir nurodys tą svorį per LED juosteles galiniuose galiniuose žibintuose, tiksliau informacijos ir pramogų sistemoje. Tai užtikrina, kad lovoje nesudėsite daugiau svorio, nei jūsų konkretus F-150.

Vakarėlių gudrybė su „Lightning“ yra integracija į elektrinio diapazono skaičiuoklę. „Ford“ sugeba pakoreguoti numatomą atstumą atsižvelgdamas į tai, kiek svorio yra sunkvežimio lovoje. Galėsite nešti savo širdį, nebijodami, kad rodomas diapazonas yra išjungtas dėl to, ką nešate, o tai yra puiki ramybės savybė.

Keista!

Šis yra gana paprastas, bet tai yra funkcija, kuri šiandien kai kuriuose EV nėra įgyvendinama taip gerai. Laimei, „Ford“ sukūrė elektrinę sunkvežimių platformą, kurioje tilptų masyvi priekinė bagažinė, kad būtų galima pasinaudoti tuo, jog priekyje nėra variklio. Tai užima 14,1 kubinio pėdos vietos, kuri, „Ford“ vertinimu, yra pakankamai gera dviem rankiniams ir vienam registruotam krepšiui. Arba „Ford“ mano, kad ten galite sutalpinti ir du golfo lazdų komplektus. Jis pagamintas taip, kad būtų atsparus vandeniui, ir su drenuojamomis grindimis, kad galėtų lengvai veikti kaip maisto ar gėrimų indas.

Jei jums reikia ką nors prijungti, „Ford“ sako, kad priekinėje bagažinėje yra 2,4 kW galia su keturiomis išleidimo angomis. Galite prijungti elektrinius įrankius, nešiojamus kompiuterius, televizorius ar bet kokius kitus reikalingus bagažinės prietaisus.

Related Posts