JK kompanija kuria natūralaus dydžio „Tamiya Wild One“ R / C automobilį

Originalus „Tamiya Wild One“ buvo novatoriškas radijo valdymo automobilis, kai jis pasirodė 1985 m. Jis pasižymėjo labai išsamia darbine pakaba ir jėgos pavaros antgaliais, kurie veikė kaip tikri automobiliai, o jų gamyba buvo tam tikro amžiaus automobilių inžinerijos pamoka. Dabar JK kompanija „Wild One“ pavertė automobiliu, kurį iš tikrųjų gali vairuoti to vaiko versija suaugusiems.

Pagrindinė konstrukcija susideda iš polikarbonatinės vonios važiuoklės ir metalinio ritininio narvelio, pakabinto ant ritinių ir alyvos pripildytų smūgių, ir galinės pakabos galinės pakabos. Jis veikia elektros energija, paduodama per diferencialą į dvi pusines ašis su U jungtimis lanksčiuose guminiuose batuose, ir, o palaukite, tai buvo žaislas nuo 1985 m.

„Redux“ versiją, pavadintą „Wild One Max“, sukūrė JK „Little Car Company“ pagal „Tamiya“ licenciją. Nors originalas buvo 1:10 masteliu, „Max“ nėra visiškai viso dydžio. Jo matmenys yra 8:10 arba apie 138 colių ilgio ir 71 colio pločio. Tai maždaug tiek, kiek „Fiat 500“ ir platus kaip „Volkswagen Golf“.

Ji sėdi vienoje su trijų taškų lenktynėmis ir lenktyniniu ratu. Visuose keturiuose kampuose esantys ratai turi „Brembo“ stabdžius, ritinius ir 15 colių ratus. Padangų atžvilgiu siauri vienetai priekyje, briaunoti, kad būtų galima valdyti kryptingai, ir užpakaliniai griebtuvai, galintys sukibti ant laisvų paviršių, atspindi originalą.

„Wild One Max“ maitina baterija, kurios veikimo trukmė yra apie 25 mylių, ir kurią galima įkrauti naudojant regeneracinį stabdymą. Jis taip pat maitina elektrinį variklį, kuris generuoja 5,5 arklio galias 30 mylių per valandą greičiui.

Tai gali atrodyti šiek tiek menkas net dėl ​​551 arklio galių, tačiau kaip ir bet koks geras „Tamiya“ komplektas, „Wild One Max“ siūlo daugybę apynių dalių. Šiuo atveju jie apima galingesnį variklį, geresnę pakabą ir didesnius stabdžius. „Little Car Company“ netgi kuria rinkinį, kuris pridės galvą ir galinius žibintus, kad „Wild One Max“ būtų galima priskirti keturračiams Europoje arba NEV JAV, o tai reiškia, kad tai gali būti teisėta gatvėje.

Bendrovė teigia, kad „Wild One Max“ kainuos apie 8 250 USD, neįskaitant mokesčių dabar priima išankstinius užsakymus. Palyginti su kai kuriais kitais jų pasiūlymais, pavyzdžiui, 40 000 USD Kūdikio tipas 35 licencijuota „Bugatti“ arba 49 000 USD 2/3 mastelio „Aston Martin DB5“, tai tiesiog pigu. „Wild One Max“ bus parduodamas 2022 m. Reikalingas tam tikras surinkimas.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *