„Honda Civic“ gyvuoja nuo 1973 metų pradžios ir eina į savo 11-osios kartos. Praėjusių metų pabaigoje „Honda“ paruošė siurblį naujausiam ilgiausiai veikiančio modelio kartojimui, parodydama mums šešėlinius išorinio prototipo kadrus ir interjero eskizą, kad susidomėtume. Šio mėnesio pradžioje mes gavome vieną serijinio automobilio vaizdą kaip užkandį. Dabar „Honda“ oficialiai nuima 2022 m. „Honda Civic“ sedano dangą, pasižyminčią nauju dizainu, paprastu interjeru, naujomis technologijomis, patobulinta važiuokle ir patobulintomis jėgainėmis.
Šio naujojo „Civic“ dizainas yra gailestingai pakeistas linijų ir kreivių atžvilgiu, suteikiant jam daug švaresnę, aptakesnę išvaizdą nei pirmtakas. Jame yra mažesnės grotelės, plonesni, horizontalesni priekiniai žibintai ir gana plokščia diržo linija, apgaubianti automobilį. A stulpų dugnas pasislinko 2 colius atgal, kad pailgintų gaubtą ir pabrėžtų automobilio laikyseną. Automobilis turi pusę colio platesnį galinį bėgį ir plačiai nustatytus galinius žibintus. Matome LED apšvietimą priekyje ir gale. Naujasis „Civic“ yra šiek tiek didesnis, o papildomų ratų bazėje yra 1,4 colio ir bendro ilgio – 1,3 colio.
Interjeras pasižymi tvarkinga išvaizda, o per brūkšnį yra šiek tiek retro išvaizdos metalinio tinklo modelis. 7 colių jutiklinis ekranas yra standartinis „LX“, „Sport“ ir „EX“ apdailai, o „Touring“ ant brūkšnio yra 9 colių įstrižainės ekranas. „Touring“ apdaila taip pat gauna 10,2 colių LCD prietaisų ekraną. Belaidis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ yra standartiniai, o gastrolių metu taip pat gausite belaidžio telefono įkroviklį ir 12 garsiakalbių „Bose“ garso sistemą.
Po variklio dangčiu „Civic LX“ ir „Sport“ gauna laisvą 2,0 litrų I4 variklį, užtikrinantį 158 arklio galių ir 138 svarų pėdų sukimo momentą. „EX“ ir „Touring“ naudoja 1,5 litro turbo keturračius su 180 arklio galių ir 177 svarų pėdų sukimo momentu. Kiekvienoje apdailoje naudojama atnaujinta nuolat kintanti pavara, pritaikyta specialiai kiekvienam varikliui, su imituotais pavarų perjungimais. Visų apdailų degalų sąnaudos šiek tiek pagerėjo: LX mieste buvo 31 mylia už galoną, 40 mpg greitkelio ir 35 kartu. Sportas gauna 30/37/33 mpg. EX yra efektyviausias, esant 33/42/36 mpg. Linijinio „Touring“ apdaila įvertinta 31/38/34 mpg.
„Honda“ žada patobulintą važiavimą ir valdymą iš naujojo „Civic“ su kietesniu kėbulu, aukščiau paminėtu ratų bazės ir galinės vėžės pranašumu bei suderinta priekine ir galine pakaba. Priekinėje „MacPherson“ pakaboje yra mažos trinties rutulinės jungtys ir priekinių amortizatorių tvirtinimo guoliai, kurie, pasak Honda, pagerina vairavimo pojūtį ir reakciją. Daugiašakė galinė pakaba su naujomis įvorėmis sumažina vibraciją ir pagerina tiesios linijos stabilumą bei pasisukimą. „Honda“ teigia, kad važiuojant per nelygumus, pavyzdžiui, geležinkelio pervažas, 20% sumažina šoką.
https://www.youtube.com/watch?v=/RdCNgQa7E1I
Naujasis „Civic“ patobulino saugos funkcijas, pvz., Patobulintas priekinio vairuotojo ir keleivio oro pagalves, kad geriau valdytų galvos judesį avarijos metu. „Honda Sensing“ vairuotojo pagalbos komplektas yra standartinis, jame yra patobulinta kamera ir procesorius, kad geriau atpažintų pėsčiuosius, dviratininkus ir kelio ženklus. Tai taip pat pagerina prisitaikantį kruizo valdymą, greičiau reaguojant, ir suteikia natūralesnį jausmą palaikant kelio juostą.
Iki šiol „Honda“ mums ką tik parodė 11-os kartos sedaną, tačiau mes matėme, kaip naujoji hečbeko versija bandymų metu buvo išbandyta naujausiuose šnipų šūviuose, įskaitant atletinį „R“ tipą. Mums patinka tai, ką šiandien matome čia, bet vis dar laukia įdomiausios „Pilietinės“ naujienos. Be to, labai greitai vairuosime 2022 m. „Civic“. Sekite naujienas.
Susijęs vaizdo įrašas: