„Ford“ skelbia netikėtą pelną, kai auga ribotų transporto priemonių kainos

„Ford Motor Co.“ įveikė kritinių dalių trūkumą ir antrąjį ketvirtį sugebėjo gauti netikėtą pelną dėl staigių kainų modeliams, kuriuos prekybininkų dalyse tapo sunkiau rasti.

Automobilių gamintojas trečiadienį taip pat pakėlė visų metų koreguoto darbo užmokesčio prognozę iki 9–10 mlrd. USD prieš palūkanas ir mokesčius. Tai padidėjo maždaug 3,5 mlrd. JAV dolerių, palyginti su ankstesne prognoze, ir bent jau trigubai padidėjo pernai. Mičigane įsikūrusi Dearborno įmonė tikisi, kad per antrąjį metų pusmetį pardavimo apimtis padidės apie 30%.

Vykdomasis direktorius Jimas Farley teigė, kad „Ford“ dabar turi daugiau nei 120 000 USD už 100 USD rezervus savo elektriniam pikapui „F-150 Lightning“, kuris ateis kitą pavasarį, ir kad panašiai didelis poreikis yra atgaivintam „Bronco“ sportiniam automobiliui.

„Mes dabar esame spyruokliniai, kad augtume antroje pusėje ir ne tik dėl tų karštų produktų, dėl sumažėjusios paklausos ir pagerėjusio lustų tiekimo”, – konferenciniame pokalbyje analitikams sakė Farley.

„Ford“ patyrė daugiau nei konkurentų dėl puslaidininkių trūkumo, nes tiek daug lustų tiekė iš Japonijos gamyklos, pavasarį nukentėjusios nuo gaisro. Nepaisant to, bendrovė antrąjį ketvirtį uždirbo 1,1 milijardo dolerių pelną prieš palūkanas ir mokesčius, o tai gerokai viršijo prognozuotus 167 milijonus dolerių. Koreguotas pelnas, tenkantis vienai akcijai, siekė 13 centų ir viršijo analitikų prognozuojamus 5 centų nuostolius.

Paskelbus rezultatus, išplėstinės prekybos metu automobilių gamintojo akcijos pakilo net 4% iki 14,42 USD. Investuotojai susibūrė už automobilių gamintojo ir šiemet nuo trečiadienio pabaigos akcijų pakėlė 58 proc.

Naujo modelio „Blitz“

Gerai įvertinti nauji modeliai, tokie kaip „F-150 Lightning“, kompaktiškas sunkvežimis „Maverick“ ir visureigis „Bronco“, taip pat planas išleisti 30 milijardų dolerių visos serijos elektrifikavimui, paskatino „Ford“ akcijas.

Nepaisant laukiamo apimties padidėjimo antrąjį metų pusmetį, „Ford“ prognozavo, kad jo pajamos prieš palūkanas ir mokesčius sumažės nuo pirmųjų šešių metų mėnesių.

Vyriausiasis finansininkas Johnas Lawleris teigė, kad dėl išaugusių žaliavų išlaidų antroje pusėje bus uždirbta 2 mlrd. USD pajamų. Automobilių kreditorių „Ford Credit“ taip pat pastebės, kad pelnas sumažės maždaug milijardu JAV dolerių, kai danguje skriejančių naudotų transporto priemonių kainos kris žemyn. Tuo pat metu „Ford“ daug išleis elektrifikacijai ir automatizavimui.

Dėl lustų trūkumo buvo ilgesnis gamyklų sustabdymas ir prekiautojų partijų atsargos sumažėjo daugiau nei perpus. Tačiau šis tiekimo trūkumas padidino vidutinę naujo „Ford“ modelio kainą iki rekordinių 47 446 JAV dolerių, teigia tyrinėtojas „Cox Automotive“.

Praėjusį mėnesį Farley sakė, kad net ir tuo atveju, kai kitais metais tam tikru momentu nurims mikroschemų krizė, mažos pardavėjų partijų atsargos bus „naujas įprastas“ būdas išlaikyti aukštas kainas. Trečiadienį jis sakė analitikams, kad „Ford“ pereina prie pavedimų banko sistemos, o ne užlieja prekiautojų partijas su keliomis kiekvieno modelio versijomis.

Pasak jo, antrojo ketvirčio pabaigoje automobilių gamintojas turėjo septynis kartus daugiau užsakymų nei prieš metus. Perėjimas prie užsakymų padės „Ford“ sutvarkyti tūkstančius dolerių už vieną transporto priemonę, kurią jis išleidžia paskatinimams perkelti metalą iš pardavėjų partijų.

„Žinau, kad švaistome pinigus paskatinimams, tik nežinau, kur“, – sakė Farley. „Turėdami užsakymu pagrįstą sistemą, turėsime daug mažesnę riziką.“

Rinkos dalis krenta

JAV transporto priemonių pardavimas per ketvirtį padidėjo 9%, tačiau birželį smarkiai sumažėjo, kai atsargos išdžiūvo. „Ford“ pelnas per ketvirtį buvo toli nuo 50% padidėjimo JAV apskritai, dėl ko automobilių gamintojo dalis jo vidaus rinkoje smuko iki šešių metų žemiausios 10,7%, palyginti su 14,7% praėjusiais metais. .

Pajamos antrąjį ketvirtį padidėjo 38% iki 26,8 mlrd. USD, daugiau nei tikėjosi 23 mlrd. USD analitikai, kuriuos lėmė stiprūs pardavimai jos vidaus rinkoje.

Dėl aukštų naudotų transporto priemonių perpardavimo kainų „Ford Credit“ uždirbo 1,6 mlrd. USD neatskaičius mokesčių. Tai buvo didžiausias indėlis į apatinę liniją antrąjį ketvirtį.

Šiaurės Amerikos operacijos lėmė „Ford“ uždarbį, jo pajamos prieš palūkanas ir mokesčius siekė 194 mln. Tai palyginama su 974 milijonų JAV dolerių nuostoliu prieš metus, kai įvyko pandemija ir gamyklos buvo uždarytos dviem mėnesiams.

Automobilių gamintojas ir toliau prarado pinigus daugumoje kitų savo pagrindinių regioninių rinkų, įskaitant Europą, Kiniją ir Pietų Ameriką.

Europoje „Ford“ patyrė 284 milijonų JAV dolerių nuostolį, ty daugiau nei prieš metus ten prarastus 664 milijonus dolerių. Pardavimai 20 pagrindinių Europos rinkų, palyginti su praėjusiais metais, išaugo 44%, tačiau nuo 2019 m.

„Ford“ taip pat pamatė daugiau raudonos spalvos rašalo Kinijoje – didžiausioje pasaulio automobilių rinkoje. Ji pranešė apie 123 milijonų JAV dolerių nuostolį, šiek tiek didesnį nei prieš metus prarasta 136 milijonai dolerių. Pardavimai Kinijos rinkoje per ketvirtį padidėjo 24%, nes jo „Lincoln“ prabangos linijos pristatymai išaugo daugiau nei dvigubai. Ketvirtį „Ford“ Kinijoje pardavė beveik dvigubai daugiau „Lincolns“ nei JAV

Pietų Amerikoje, kur „Ford“ po daugiau nei 100 metų nutraukia gamybą Brazilijoje, bendrovė prarado 86 mln. USD, palyginti su 165 mln. USD nuostoliu prieš metus.

Related Posts