„EV“ įkrovimas nėra konkurencingas mažmeninės prekybos vietose, sako „Phillips 66“

Elektrinių transporto priemonių įkrovimas mažmeninės prekybos stotyse „Phillips 66“ nėra „populiariausias“, nes įkrovimas yra lėtesnis ir „nepaprastai brangus“, palyginti su įkrovimo namuose kainomis, šią savaitę vykusioje energetikos konferencijoje sakė JAV naftos perdirbėjo vyriausiasis ekonomistas Horace’as Hobbsas.

Mažiau nei 2% rafinuotojo 7000 mažmeninės prekybos vietų JAV ir Europoje turi elektrinių transporto priemonių įkrovimo galimybes.

Phillipsas turi paprašyti vartotojų sumokėti didesnę kainą už elektrą savo viešosiose stotyse, nei mokėtų klientai, apmokestindami savo automobilius namuose, sakė Hobbsas „IHS Markit“ virtualiai surengtos konferencijos „CERAWeek“ energijos tiekimo pakopoje.

„Šiandien nėra jokio parko, kuris užtikrintų įkroviklių veikimą tokiu greičiu, kuris padėtų ekonomiškai jį įdėti į daugiau įrenginių“, – sakė Hobbsas.

Labiausiai elektrinei įkrauti naftos perdirbimo įmonė pasisekė Europos miestuose, kur automobilių stovėjimas yra brangesnis, o klientai naudojasi įkrovimo stotelėmis.

Nors „Phillips 66“ tikisi, kad artimiausioje ateityje elektrinių transporto priemonių skvarba Jungtinėse Valstijose išaugs, dauguma vartotojų greičiausiai kraus automobilius savo namuose, sakė Hobbsas.

„Mes manome, kad tai yra optimalus sprendimas – pigiausia elektra ir iš jos gaunamas didžiausias pasitenkinimas“, – sakė jis.

Praneša Laura Sanicola; Redagavo Marguerita Choy.

Susijęs vaizdo įrašas:

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *