2022 m. „Porsche Macan“ gauna naują priekinę dalį, gaivų interjerą ir daugiau galios

Praėjo tik pora metų, kai „Porsche“ pavertė Macaną reikšmingu atnaujinimu, o kitas atnaujinimas jau yra čia. Pasisveikinkite su 2022 m. „Porsche Macan“, kuriame „Porsche“ sutelkia beveik viską, įskaitant stilių, interjero dizainą / techniką ir jėgos pavaras.

Didelis išorės pokytis yra naujasis „Macan“ priekis. Jūs pastebėsite, kad „GTS“ karkasas yra viena milžiniška, juoda masė, vengianti prieš atnaujinti modelio kūno spalvos padalinto priekinio buferio. Apatinio buferio srityje vis dar yra horizontalių kėbulo spalvos dalių, tačiau priekinės grotelės ir šoninės angos, kurios dabar vizualiai sujungtos į vieną vientisą gabalėlį, tiesiog dominuoja „Macan“ priekyje nuo gaubto žemyn. Tai šiek tiek trūkinėja GTS, tačiau „Porsche“ padarė tai žymiai mažiau „Macan S.“. Vietoj viso juodo plastiko, priekinį buferį padalija korpuso spalvos gabalas, apimantis priekinio buferio plotį, kuris taip pat siekia aukštyn, kad atsiskirtų šoniniai įsiurbimai iš grotelių dar kartą. Iš pirmo žvilgsnio akims žymiai lengviau, tačiau mes atmesime galutinį sprendimą dėl abiejų, kad galėtume pažvelgti asmeniškai.

„Porsche“ pakeitė automobilio galą didesniu difuzoriumi. Šonuose yra naujas 3-D tekstūruotas šoninis peilis. Be to, jis turi „Sport Design“ veidrodžių standartą. Iš viso pateikiami septyni nauji ratų dizainai, nuo 19 colių iki 21 colio.

Vis dėlto interjero atnaujinimai yra svarbesni už viską. „Porsche“ oficialiai atsisakė centrinės fizinių mygtukų krūvos, naudodama daugeliui kitų modelių, tokių kaip „Cayenne“ ir „Panamera“, haptinio jutiklinio centro valdymo sritį. Tai suteikia vietos didesniam centriniam daiktadėžės skyriui, o „Porsche“ į naują konsolę integravo naują (trumpesnę nei anksčiau) pavarų svirtį. Ko mes negauname, tai iš esmės suskaitmenintas prietaisų skydelis iš tų kitų modelių, nes „Porsche“ laikosi to, kas buvo naudojama anksčiau. Vis dėlto dar vienas reikšmingas patobulinimas yra naujai prieinamas „GT Sport“ vairas, paimtas iš 911. Naujos interjero siūlės yra „Papaya“, „Gentian Blue“ ir „Chalk“.

Mūsų džiaugsmui, bet nenuostabu, „Porsche“ padidino kiekvieno galimo modelio galingumą. Naujojoje „Macan“ bazėje nuo 2,0 litro keturių cilindrų turbokompresoriaus galia padidėja iki 261 arklio galių ir 295 svarų pėdų sukimo momento, atitinkamai padidėja 13 ir 22. „Porsche“ teigia, kad 0–60 mylių per valandą laikas yra 0,3 sekundės greitesnis nei anksčiau, o komplektuojant „Sport Chrono“ paketą jis nukrenta iki 5,8 sekundės.

„Macan S“ (pavaizduota aukščiau) peršoka iki 375 arklio galių ir 383 svarų pėdų sukimo momento, nes iš anksto atnaujinto GTS jam padovanojo 2,9 litro dviejų turbinų V6 variklį. Jo 0–60 mylių per valandą laikas sumažėja 0,5 sekundės iki 4,4 sekundės; didžiausias greitis padidėja iki 160 mylių per valandą, o PASM („Porsche Active Suspension Management“) yra standartinė įranga.

2021 m. GTS varikliui važiuojant pasroviui, tai reiškia, kad „Porsche“ turėjo traukti iš aukštupio, kad gautų 2022 m. GTS variklį. Dabar jis gauna ekstremalesnę šio 2,9 litro dvigubo turbokompresoriaus V6 versiją iš anksto atnaujinto „Turbo“ modelio. Kad būtų pasiektas 434 arklio galių ir 406 svarų pėdų sukimo momentas, tai yra gerai 0–60 mylių per valandą greičio sprintui per 4,1 sekundės ir 169 mylių per valandą maksimaliam greičiui – tai yra 2 mylių per valandą greičiau nei „Turbo“ sugebėtų. Taip pat jis standartiškai gauna „Porsche“ PSCB stabdžius ir adaptyvią pneumatinę pakabą, kurios važiavimo aukštis yra 10 mm mažesnis. „Porsche“ teigia, kad pakaba yra 15% standesnė nei anksčiau, ir turi naujų smūgių stabdžių ir statramsčių. Amortizatoriai taip pat yra iš naujo sukalibruoti, kad būtų užtikrintas didesnis komforto ir standumo diapazonas.

Jei norite dar ekstremalesnio „Macan GTS“, „Porsche“ gamina „GTS Sport Package“ 2022 m. Jis sujungia „Sport Chrono“ paketą, „Torque Vectoring Plus“, 21 colio „GT Design“ ratus, aukštos kokybės padangas, 18 krypčių. „Sport Seats“ ir daugybė kitų išvaizdos priedų, kad išorė ir interjeras atrodytų šiek tiek agresyvesni.

Jums tikriausiai įdomu, kur šiuo metu yra „Turbo“ modelis. Mes apie tai paklausėme „Porsche“ ir atstovas spaudai patvirtino, kad nebus 2022 m. „Turbo“ modelio. Jei linijoje yra vienas („Porsche“ atsisakė komentuoti „Turbo“ sugrįžimo galimybes), „Porsche“ reikės rasti dar daugiau galios nei anksčiau, nes GTS pavogė senojo „Turbo“ variklį.

Kainos jau nustatytos kiekvienam „Macan“ modeliui. Žemiau išvardijome pradines kainas. Tikimasi, kad jie visi pasieks atstovybes 2022 m. Pavasarį.

  • Macanas: 56 250 USD
  • „Macan S“: 66 750 USD
  • „Macan GTS“: 81 250 USD

Susijęs vaizdo įrašas:

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *