„Tesla“ nesės prie kelio, kaip ir elektriniai sunkvežimiai „Hummer EV“ ir „Rivian R1T“ privilioti klientus su ypatingomis savybėmis. Elonas Muskas turi atskleista kad „Tesla“ prie galinio rato vairo prideda Elektroninis sunkvežimis padėti „EV“ manevruoti „dideliu judrumu“. Kitaip tariant, tai neapibrėžtas atsakymas į „Hummer“ „Krabų režimą“ ir „R1T“ bako posūkius. Gali būti, kad neturėsite daug problemų dėl griežto apsisukimo ar keblaus bekelės scenarijaus.
Muskas taip pat pakartojo, kad „Cybertruck“ dizainas bus „beveik tiksliai“ toks, kokį matėte pristatyme 2019 m. Lapkričio mėn., Nors jis erzino, kad laukia daug „kitų puikių dalykų“. Pikapas vis dar turėtų pradėti gaminti 2021 m. Pabaigoje.
Gali būti praktiškai reikalinga vairuoti galinius ratus. „Cybertruck“ yra didelis net pagal sunkvežimių standartus – gali būti sunku parduoti, jei sunku išvažiuoti iš automobilių stovėjimo aikštelės. Be to, tokie konkurentai kaip GMC, Rivian ir Fordas visi paleidžia elektrinius sunkvežimius, kurie gali atitikti „Tesla“ funkcijų rinkinį ar kartais jį įveikti. Kategorija pasikeitė nuo „Cybertruck“ įvedimo, todėl „Tesla“ rizikuoja prarasti verslą, jei neatnaujins savo technologijos.
Penktadienio popietės paprastai būna „Tesla“ dizaino studijos laikas. „Cybertruck“ bus beveik tiksliai tai, kas buvo parodyta. Pridedame galinio rato vairavimą, todėl jis gali atlikti griežtus posūkius ir manevruoti labai judriai.
Ateina daugybė kitų puikių dalykų.
– Elonas Muskas (@elonmusk)
2021 m. Liepos 3 d
Susijęs vaizdo įrašas: