Kodėl rinkodara svarbi automobilių prekybos atstovybėmsPlatus automobilių pardavimo aikštelės kadras
Priklausomai nuo to, kur yra jūsų automobilių prekybos salonas, tikėtina, kad turite keletą (arba daug) vietinių konkurentų. Tai reiškia, kad laukti, kol potencialūs klientai tiesiog pravažiuos pro jūsų iškabą ir ateis į jūsų aikštelę, nėra geriausias būdas. Jums reikia rinkodaros strategijos, kuri padėtų išsiskirti.
Rinkodara yra svarbi, nes ji leidžia jums patekti į potencialių automobilių pirkėjų akiratį dar prieš jiems užvažiuojant į jūsų aikštelę. Naudodami rinkodarą galite patraukti jų dėmesį internete, renginiuose arba per rekomendacijas, kad jie iš karto atvyktų pas jus – nė nežvilgtelėję į konkurentus.
Išbandykite šias 5 automobilių prekybos salonų rinkodaros idėjas, kad jūsų verslas išsiskirtų.
1. Pereikite prie vaizdo reklamos
Išmanusis telefonas ant vaizdo įrašymo trikojo
90 % vartotojų teigia, kad vaizdo įrašų rinkodara daro tiesioginę įtaką jų sprendimams pirkti, todėl automobilių salonai ir apskritai įmonės negali sau leisti praleisti vaizdo įrašų.
Automobilių pardavėjai gali naudoti vaizdo įrašus, kad atkreiptų dėmesį socialinėje žiniasklaidoje, generuotų verslą per „YouTube” ir nukreiptų potencialius klientus per mokamus skelbimus. Turėdami profesionalų vaizdo įrašą, kuriame aptariami naujausi pasiūlymai arba nauji automobiliai aikštelėje, turėsite kažką, kuo išsiskirsite iš konkurentų.
Vaizdo įrašai puikūs ir todėl, kad padeda kurti pasitikėjimą. Potencialūs klientai yra labiau linkę apžiūrėti jūsų aikštelę, jei jaučia, kad esate autentiški, draugiški ir patikimi. Pasinaudokite vaizdo įrašais savo naudai, kad žmonės sužinotų daugiau apie jūsų verslą.
Galite naudoti nešiojamojo kompiuterio internetinę kamerą arba išmanųjį telefoną, kad patys įrašytumėte vaizdo įrašus, arba, jei leidžia jūsų biudžetas, pasamdykite profesionalų videografą. Tai ne visada turi būti įmantru. Tiesiog būtinai pasakykite žmonėms savo įmonės pavadinimą, kur jus rasti ir kaip su jumis susisiekti.
2. Organizuokite naujienų vertų renginių
Vietos renginių palapinė ant vejos
Dalyvavimas bendruomenės veikloje yra puikus būdas supažindinti vietos gyventojus su savo prekės ženklu. Priklausomai nuo to, kokio tipo automobiliais prekiaujate, yra keli skirtingi būdai, kaip žymių renginių organizavimas gali pasitarnauti kaip puiki automobilių prekybos salonų rinkodaros strategija.
Jei prekiaujate antikvariniais, egzotiškais, hiperautomobiliais ar kitos rūšies specializuotais automobiliais, geriausias renginys yra automobilių paroda. Išdėstykite aikštelėje keletą karščiausių ratų ir pakvieskite kitus vietos automobilių savininkus atsivežti savo mylimus automobilius. Tai sukels šurmulį vietos automobilių bendruomenėje ir pritrauks jūsų tikslinę auditoriją.
Nesijaudinkite, jei parduodate praktiškesnius automobilius. Yra ir kitų renginių, kurie jums bus naudingi. Galite paremti teminį renginį, kuris būtų įdomus visai šeimai. Tik įsitikinkite, kad parūpinsite daugybę firminių prekių!
Keletas idėjų: piknikai grįžus į mokyklą, rudens festivaliai, Kalėdų liepos vakarėliai, vietos švenčių minėjimai ar net toks specifinis renginys kaip dviračių saugumo paroda. Tikėtina, kad jūsų bendruomenės kūrimas bus pažymėtas naujienose, o dalyviai nuolat prisimins apie jūsų verslą, nes jūsų marškinėliai, puodeliai, virveliniai maišeliai ir lipdukai bus jų namuose.
Padarykite savo automobilių prekybos saloną žinomu vardu.
3. Rinkite atsiliepimus internete, kad įgytumėte pasitikėjimą
Dvi limonado skardinės su užrašu „Nykščiai aukštyn”
Svarbu sukurti puikią aplinką, kad automobilio pirkimo patirtis būtų sklandi, nesunku suprasti. Tačiau nuolat tobulėjant skaitmeninėms technologijoms, svarbu neatsilikti nuo naujovių.
Žmonės gali pirkti automobilius internetu, kai visa informacija apie automobilį jiems yra išdėstyta prieš akis ir pardavėjas nekvėpuoja jiems į nugarą. Jei norite, kad klientai ir ateityje pirktų iš jūsų ir rekomenduotų jus savo draugams, turėsite prilygti tokiai automobilių pirkimo be spaudimo patirčiai.
Siūlykite paskatas klientams, kurie palieka teigiamus atsiliepimus „Yelp” ir „Google”. Keletas 5 žvaigždučių atsiliepimų yra puiki pradžia, tačiau šimtai atsiliepimų, kurių vidurkis artimas 5 žvaigždutėms, gali padėti jums susikurti puikią reputaciją ir pasitikėjimą bendruomenėje.
Viskas priklauso nuo patirties, kurią suteikiate kiekvienam klientui, įžengusiam pro jūsų automobilių salono duris. Įsitikinkite, kad jūsų klientai žino, jog yra vertinami, o jūs nebandote jų pervertinti ar jais pasinaudoti. Kai tarp jūsų ir jūsų bendruomenės bus tikras pasitikėjimas, automobilių pardavimas bus lengvas.
Galite siųsti elektroninius laiškus buvusiems klientams, prašydami jų atsiliepimų, kad pagerintumėte savo reputaciją internete. Tai paskatins daugiau žmonių rinktis jūsų atstovybę, o ne konkurentus.
4. Investuokite į vietinį SEO
Raidės, kuriose rašoma „skaitmeninė rinkodara”
Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) – tai rinkodaros strategija, apimanti internetinių klientų pritraukimą per paieškos sistemas, būtent „Google”. Kai žmonės nueina į „Google” ir įveda žodžius „automobilių salonas netoli manęs”, algoritmas nustato, kurios įmonės bus rodomos paieškos rezultatuose. Jūsų tikslas – pasinaudoti šiuo algoritmu ir užtikrinti, kad jūsų įmonė būtų paieškos rezultatų viršuje.
SEO apima konkrečių raktažodžių, kuriuos potencialūs klientai naudoja ieškodami tokių automobilių salonų kaip jūsų, paiešką. Kai optimizuojate savo svetainę šiems raktažodžiams, padidinate savo galimybes pasirodyti paieškos rezultatuose. Tada žmonės gali spustelėti jūsų svetainę arba verslo informaciją ir sužinoti daugiau apie tai, ką siūlote.
Norėdami optimizuoti savo verslą, rekomenduojame samdyti patikimą SEO specialistą. Jie padės jums rasti tinkamus raktažodžius, tinkamai juos naudoti svetainės turinyje, optimizuoti „Google” verslo sąrašą, sukurti teigiamus atsiliepimus ir kt. Žinoma, galite rinktis „pasidaryk pats” būdą, tirdami SEO internete, tačiau samdydami profesionalą sutaupysite daug laiko (ir energijos).
Patekti į pirmąją vietą „Google” paieškos rezultatuose – tai pats geriausias dalykas, kurį galite padaryti savo automobilių salono rinkodarai. Tai reiškia, kad būsite pirmoji galimybė, kurią pamatys žmonės, ieškantys pirkti automobilių savo vietovėje.
5. Kurkite naudingas partnerystes
Du automobilių prekybos salonų savininkai spaudžia vienas kitam ranką
Jei ieškote daugiau būdų, kaip stiprinti pasitikėjimą savo bendruomenėje ir atskleisti savo prekės ženklo vardą didesnei auditorijai, vienas iš geriausių pasirinkimų – užmegzti prasmingą partnerystę su vietos prekės ženklais.
Partnerystė su prekės ženklais gali būti įvairaus pobūdžio, tačiau paprastai ji apima kryžminę vienas kito verslo ar produktų reklamą. Pavyzdžiui, galite bendradarbiauti su vietine automobilių plovykla, kuri skelbia reklaminius ženklus apie jūsų automobilių saloną, o jūs kiekvienam naujam pirkėjui suteikiate kuponą apsilankyti toje plovykloje.
Kai remiate vienas kitą, paprastai už reklamą mokėti nereikia. Galite vienas kitą reklamuoti savo svetainėse arba rengti bendrai remiamus renginius. Jūsų automobilių salonų žurnalas yra puikus įrankis, kurį galima naudoti bendradarbiaujant su prekės ženklais, nes galite juos įjungti į pranešimus arba naudoti juos skleisdami informaciją apie bet kokius projektus, kuriuose bendradarbiaujate.
Prekės ženklų partnerystė gali atverti daugybę durų ir atverti daugybę galimybių jūsų verslui.