JAV gali vėl padidinti baudas automobilių gamintojams už išmetamųjų teršalų taisyklių nesilaikymą

Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA) trečiadienį pranešė, kad pastaraisiais metais automobilių gamintojams, nesilaikančioms degalų naudojimo reikalavimų, gali būti taikomos didesnės baudos, o tai pramonei gali kainuoti šimtus milijonų dolerių ar daugiau.

Prezidento Donaldo Trumpo administracija paskutinėmis sausio dienomis atidėjo 2016 m. Reglamentą, pagal kurį daugiau nei dvigubai padidintos baudos automobilių gamintojams, nesilaikantiems vidutinio kuro ekonomijos (CAFE) reikalavimų.

Automobilių gamintojai protestavo dėl 2016 m. Žygio, įspėdami, kad tai gali padidinti pramonės išlaidas bent 1 mlrd. USD per metus. Pavyzdžiui, žygis gali kainuoti šimtus milijonų dolerių „Chrysler“ patronuojančiai „Stellantis“, tuo pačiu padidinant „Tesla“ parduotų kreditų vertę.

Vadovaujant prezidentui Barackui Obamai, didesnės bausmės turėjo būti pradėtos pradėti nuo 2019 m.

NHTSA teigė, kad suteikia visuomenei 30 dienų komentarus, ar ji turėtų atkurti 2016 m. Taisyklę, pagal kurią 2019 m.

Kongresas 2015 metais nurodė federalinėms agentūroms pakoreguoti civilines bausmes atsižvelgiant į infliaciją. Reaguodama į tai, NHTSA paskelbė taisykles, kad baudos padidėtų nuo 14 USD nuo 5,50 USD už kiekvieną 0,1 mylios už galoną naujų automobilių ir sunkvežimių, viršijančių reikalaujamus standartus.

Prekybos grupė, atstovaujanti pagrindiniams JAV ir užsienio automobilių gamintojams, trečiadienį pareiškė paraginusi NHTSA atgaline data netaikyti didesnių baudų jau pagamintiems ar suprojektuotiems modelio metams, „nes tai neduotų jokios naudos aplinkai ar degalų ekonomijai“.

2020 metų rugpjūtį JAV apeliacinis teismas panaikino D. Trumpo administracijos 2019 m. Sprendimą sustabdyti 2016 m.

Kovo mėnesį „Tesla“ paragino JAV apeliacinį teismą atkurti didesnes degalų ekonomijos baudas ir teigė, kad Bideno administracija ignoravo dabartinį D. Trumpo taisyklės poveikį kreditų prekybos rinkai.

„Tesla“, kurios elektromobiliai neišskiria jokių išmetamųjų teršalų, parduoda kreditus kitiems automobilių gamintojams, kad sumažintų jų naštą laikytis taisyklių, ir teigė, kad dėl Trumpo taisyklės pakeitimo šie kreditai tampa mažiau vertingi.

„Stellantis NV“ priklausanti „Fiat Chrysler Automobiles“ iš viso sumokėjo beveik 150 milijonų dolerių už 2016 ir 2017 m.

NHTSA teigė, kad jos analizė parodė, kad ankstesnio žygio atstatymas gali padidinti baudas vien 2019 modelio metais 178,5 mln.

„Stellantis“ anksčiau šį mėnesį teigė, kad vertybinių popierių pateikimo išlaidos, susijusios su galimai didesnėmis CAFE baudomis, gali būti apie 521 milijoną eurų (609 mln. JAV dolerių).

Anksčiau šį mėnesį NHTSA pasiūlė 2024–2026 m. Kasmet 8% padidinti CAFE reikalavimus, pakeisdama Trumpo eros reglamentą, kuris atšaukė aukštesnius reikalavimus nuo 2021 m.

Susijęs vaizdo įrašas:

Related Posts