Geriausių kada nors pagamintų itališkų automobilių

Klausimas, kokie yra geriausi pasaulyje itališki automobiliai, gali sukelti karštas diskusijas.  Tai automobiliai, kuriuos žmonės mėgsta ir dėl kurių kovotų. Tačiau, kaip dažnai nutinka, automobiliai, kuriuos mylime, nebūtinai yra geri. Retai kada taip būna, kaip su itališkais automobiliais. Tad kokie iš tikrųjų yra geriausi itališki automobiliai?


Ferrari F40

Laimei, „Ferrari F40” yra tiek pat mėgstamas, kiek ir puikus. Jis tikriausiai nustatė dar niekam neprilygstantį vairuotojo įsitraukimo ir jaudulio standartą. Taip, dabar yra greitesnių sportinių sedanų, tačiau F40 savo laiku buvo greitas ir tiesiojoje, ir posūkiuose. Lengvas, galingas, gerai sureguliuotas. Tikėtina, kad su F40 „Ferrari” sukūrė pirmąjį istorijoje hiperautomobilį.

Lancia Lambda

Prieš kelias kartas „Lancia” buvo markė, garsėjusi techninėmis naujovėmis. Vienas iš daugelio to pavyzdžių – 1920-ųjų „Lambda”. Tai buvo teisėtai puikus automobilis ir tuo metu, ir savo palikimu. Tai buvo ankstyvoji garsiojo Lancia V4 variklio iteracija, tačiau ne tik tai, bet ir tai, kad jis pirmasis pradėjo naudoti vientisą kėbulą su įtemptais elementais ir nepriklausomą priekinę pakabą. Dėl konteksto, 1960-aisiais buvo sportinių lenktyninių automobilių, kurie vis dar nebuvo perėję prie vienatūrių. Tai buvo automobilis, dešimtmečiais aplenkęs savo laiką.

Alfa Romeo Giulia Sprint GTA

Daug anksčiau nei BMW M, „Mercedes-AMG” ir „Audi Sport”, „Alfa Romeo” gamino savo įprastų kelių automobilių sportines versijas. 1960-ųjų „Giulia” yra bene geriausias šios iki supersalono eros modifikuotų įprastinių automobilių pavyzdys. Giulia GTA plieninis kėbulas buvo pakeistas aliumininiu, o 1,6 l variklyje buvo sumontuota dviejų žvakių galvutė. A reiškė „Allegorita”, itališkai – palengvintas. Mums nereikia pasakoti, koks puikus buvo šis mažas automobilis, nes jūs jau žinote.

Fiat 500

Mes ketiname būti prieštaringi ir neskirti šio apdovanojimo originaliajam „Fiat 500”. Šiuolaikinis 500 yra puikus automobilis vienintelių svarbių žmonių akyse: žmonių, kurie jį pirko. Kritikai skeptiškai vertino praktines aukas, kurios buvo padarytos atsisakant mielojo 500 kėbulo ant „Panda” platformos. Kaip jie buvo neadekvatūs. Pasirodė, kad tai buvo „Fiat” išsigelbėjimas, beveik vienasmenis, nes iš esmės tas pats automobilis puikiai parduodamas ir praėjus 13 metų nuo jo debiuto.

Pagani Zonda

1999 m. išleidžiant „Pagani Zonda” šansai buvo visiškai nepalankūs. Pagani buvo naujas palyginti nežinomas vardas, automobilis buvo ekstravagantiškas ir perteklinis. Jį buvo galima teisingai apibūdinti kaip itališką TVR. Iš tikrųjų „Zonda”, labai nustebinus pramonės atstovus ir žurnalistus, buvo vienas geriausių kada nors pagamintų itališkų superautomobilių. Taip, geidžiamas, taip, greitas (ypač kai buvo išleistos vėlesnės versijos), bet, svarbiausia, labai, labai geras. Jis buvo patikimas ir garsėjo tuo, kad, palyginti su jo žandikaulį atimančia išvaizda, jį buvo labai lengva vairuoti. Mercedes-AMG V12 variklis turėjo didelį sukimo momentą, vairo mechanizmas ir važiuoklė buvo gerai sukalibruoti, sankaba buvo lengva, o salonas – erdvus. Tai buvo šiuolaikinis „Countach”, bet tik pačiais geriausiais aspektais.

 

Maserati Bora

Kai kurie gali laikyti „Honda NSX” ar net „Audi R8” pirmaisiais pasaulyje tinkamais naudoti superautomobiliais. Mūsų skaičiavimais, jie toli gražu ne tie. Leiskite susipažinti su „Maserati Bora” – 1969 m. sukonstruotu superautomobiliu su viduryje esančiu varikliu, kuris pasižymėjo praktiškumu, komfortu ir rafinuotu dizainu. Įprasti superautomobilių privalumai: nepriklausoma pakaba, gaudžiantis V8 variklis ir elegantiškas pleišto formos stilius, kurį sukūrė italdizaineris Giugiaro. Joks kitas superautomobilis neturėjo reguliuojamų pedalų, reguliuojamos vairo kolonėlės, gero oro kondicionieriaus, elektra valdomų langų, pusiau padorios garso izoliacijos ir padoraus dydžio bagažinės. Tai buvo padoriai važiuojantis, maloniai važiuojantis superautomobilis, kuris buvo daug patogesnis kasdienėmis aplinkybėmis. Gaila, kad jis liko neįvertintas, nes per septynerius pardavimo metus buvo parduota vos 600 egzempliorių.

 

Pagal automobiliusupirkimas.org

 

Related Posts