„Einride Trucks“ išankstinės galimybės su „DRIVE AGX Orin“

Švedijos startuolis „Einride“ atmetė didelę greitkelių platformą visame pasaulyje.

Autonominių sunkvežimių gamintojas išleido naujos kartos autonominį sunkvežimį be kabinos, vadinamą „Pod“, su naujais, pažangiais funkcionalumais ir kainomis. Dirbtinio intelekto transporto priemones, kurias bus galima įsigyti visame pasaulyje, varys naujausias didelio našumo ir efektyvaus energijos vartojimo kompiuteris – „NVIDIA DRIVE AGX Orin“.

Šie keičiamo dydžio savaeigiai vilkikai pradės važiuoti 2023 m., O klientams visame pasaulyje bus prieinami įvairūs modeliai.

Autonominiai sunkvežimiai visada mokosi, imdami didžiulius duomenų kiekius, norėdami naršyti tikrojo pasaulio nenuspėjamumą – nuo greitkelių iki perkrautų uostų. Šiam greitam apdorojimui reikia centralizuoto didelio našumo AI skaičiavimo.

Su AI galia šios transporto priemonės gali lengvai patenkinti sunkvežimių pramonės poreikius. Transporto priemonės gali veikti 24 valandas per parą, pagerindamos pristatymo laiką. Pasak „McKinsey“ ekspertų, padidinę efektyvumą, jie gali sumažinti 45 proc. Metines logistikos išlaidas JAV.

„Einride“ autonominės dėžės ir sunkvežimiai gaminami bet kokio tipo maršrutams. Jie gali automatizuoti trumpas, įprastas keliones, tokias kaip konteinerių pakrovimas ir iškrovimas ant krovininių laivų ir uosto operacijų valdymas, taip pat savarankiškai važiuoti greitkeliu, dramatiškai supaprastindami laivybą ir logistiką.

Einride yra „NVIDIA“ pradžia, programa tai padeda pradedantiesiems kritiniais produkto kūrimo, prototipų kūrimo ir diegimo etapais.

Į būrį įstoja naujas ankštis

Naujausia „Einride Pod“ pasižymi rafinuotu dizainu, subalansuojančiu aptakias savybes ir praktinius plataus masto gamybos reikalavimus.

Suapvalinti kraštai suteikia aerodinaminę formą, užtikrinančią didesnį efektyvumą ir našumą, neprarandant krovinių vietos. „Pod“ apšvietimo sistema, į kurią įeina priekiniai žibintai, galiniai žibintai ir indikatoriai, suteikia išskirtinį išvaizdą ir pagerina matomumą eismo dalyviams.

Sunkvežimis be kabinos yra įvairių variantų, atsižvelgiant į naudojimo atvejus. AET 1 (autonominis elektrinis transportas) modelis yra specialiai sukurtas uždariems įrenginiams, turintiems tam skirtas trasas, tokias kaip uostas ar krovinių skyrius. AET 2 gali valdyti aptvertas teritorijas, taip pat trumpus atstumus viešuosius kelius tarp paskirties vietų.

„AET 3“ ir „AET 4“ transporto priemonės sukurtos visiškai autonomiškai važiuoti užvažiavimais ir greitkeliais, važiuojant iki 45 km per valandą greičiu.

„Einride“ šiuo metu priima AET 1 ir AET 2 rezervacijas, o kiti ketina išsiųsti nuo 2022 m.

Sunkvežimiai priekyje su Orinu

„Einride Pod“ gali pasiekti savo mastelį ir autonominį funkcionalumą pasitelkdamas naujos kartos AI skaičiavimą.

„NVIDIA Orin“ yra luste esanti sistema, sukurta iš duomenų centro. Ją sudaro 17 milijardų tranzistorių ir ketverių metų investicijų į mokslinius tyrimus ir plėtrą rezultatas. Jis pasiekia 200 TOPS – beveik 7 kartus viršija ankstesnės kartos „SoC Xavier“ našumą ir yra sukurtas valdyti daugybę taikomųjų programų ir giliųjų nervinių tinklų, kurie vienu metu veikia autonominiuose sunkvežimiuose, kartu pasiekiant sistemingus saugos standartus, tokius kaip ISO 26262 ASIL-D.

Ši didžiulė skaičiavimo galimybė užtikrina, kad „Einride Pod“ nuolat mokosi, plečia aplinką ir situacijas, kuriose gali veikti savarankiškai.

Šios naujos kartos elektrinės savaeigės krovininės transporto priemonės, pagamintos naudojant „NVIDIA DRIVE“, yra skirtos saugiai padidinti našumą, pagerinti naudojimą, sumažinti išmetamų teršalų kiekį ir sumažinti pasaulio priklausomybę nuo iškastinio kuro.

Related Posts