Dabar parduodamas retas „E30 BMW M3 Cecotto Edition“

„E30 BMW M3“ jau yra labai ieškoma 8-ojo dešimtmečio piktograma. Tačiau jei to nepakanka, jūs vis dar turite galimybę būti savo kito „Radwood“ renginio karaliumi ar karaliene su 1989 m. „BMW M3 Cecotto Edition“, kurį dabar galima parduoti JK. Tai buvo pirmasis M3, kuris naudojo atnaujintą BMW S14 2,3 litro keturi, įvertinti 215 arklio galių. Nors šie galiausiai tapo „Euro-spec“ standartu, „M3 Evolution“ modeliais, buvo pagaminta tik 480 „Cecotto Editions“.

Italų ir Venesuelos lenktynininkas Johnny Cecotto buvo lenktynių reiškinys. Prieš sukakdamas 20 metų, Cecotto 1975 m. Lenktyniaudamas prestižinėse „Daytona 200“ motociklų lenktynėse užėmė trečią vietą finišavus paskutiniam dėl techninių problemų. Tai buvo laikoma vienu didžiausių pasirodymų šiuolaikinių motociklų lenktynių istorijoje. Tais pačiais metais jis tapo jauniausiu lenktynininku, laimėjusiu „Grand Prix“ motociklų varžybas. Praėjus metams po to jis pateko į F1.

Deja, rimta avarija, nulaužusi abi Cocetto kojas, baigė jo daug žadančią F1 karjerą. Atgavęs savo sveikatą, Cocetto pradėjo vairuoti BMW A grupės turistinių automobilių varžybose. Po žygio su „Volvo“ Cocetto grįžo prie BMW už tuomet naujo M3 vairo.

„Cecotto“ padėjo įsitvirtinti M3 kaip vieną iš geriausių kada nors pagamintų turistinių automobilių, laimėdamas „Spa“ ir „Nürburgring 24 Hours“ vienu. Jis surinko daugybę BMW pergalių DTM („Deutsche Tourenwagen Meisterschaft“ arba „German Touring Car Championship“), BTCC („British Touring Car Championship“) ir ITCC („Italian Touring Car Championship“) aukso amžiuje A grupės lenktynėse. M3, „Mercedes-Benz 190E 2.3“ ir „2.5“ ir „R32 Nissan Skyline GT-R“.

Be variklio, „Cecotto Edition M3“ turi plonesnį galinį stiklą, skirtą svoriui mažinti, „Evolution II“ aero, chromuotus išmetimo antgalius ir specialius 16 colių „BBS“ ratus juodos spalvos akimis su kontrastinga lūpa. Po gaubtu „S14“ vožtuvo dangtis gamykloje derinamas su viena iš trijų „Cecotto Edition“ siūlomų išorinių spalvų – „Misano Red“, „Nogaro Silver“ arba „Macao Blue“. Nei vieno iš jų nebuvo standartiniame M3.

„Cecotto Edition“ interjeras yra 80-ųjų svajonė, apdaila pagaminta iš „M-Technic“ audinio, gausiai naudojant M trispalvę ir apšviestą perjungimo rankenėlę. Lentelė ant centrinės konsolės žymi sukūrimo seką. Parduodamas pavyzdys yra 341 numeris iš 505, nes „Cecotto Editions“ buvo pastatyti kartu su 25 dar retesnio, bet panašaus JK išskirtinio „Ravaglia Edition“ vienetais. Italų vairuotojas kartu su Cecotto įtvirtino M3 vietą turistinių automobilių legendoje.

Parduodamas automobilis baigtas neabejotinai geriausiomis spalvomis – Makao mėlyna, gelsvai rausvai mėlyna, pagal vidaus apšvietimą atrodo beveik juoda, derinama su „Silver Bison“ interjeru. Iš pradžių jis buvo pristatytas Vokietijoje, tačiau pateko į JK, prižiūrint keturiems savininkams. Odometro rodmenys yra 87 405 mylios (jis buvo konvertuotas iš km į mylių viename taške) ir pateikiamas išsamus techninės priežiūros įrašų dokumentas. Kovo mėnesį „Misano Red“ pavyzdys su panašia rida parduota už 75 000 USD, bet šitą galima įsigyti iš Greita klasika, prašo 118 000 USD.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *