2010-2015 m. „Mercedes-Benz GLK“ klasė | Naudotos transporto priemonės prožektorius

Prieš „Mercedes-Benz“ perkonfigūruodamas savo visureigių seriją, naudodamas pavadinimų principus pagal tą patį modelį, kaip ir jo automobiliai – prieš GLA, GLC, GLE ir GLS, buvo kuklus kompaktiškas krosoveris, vadinamas GLK. Stilinga ir dėžutė, GLK klasė pasiūlė prieinamą kainą „Mercedes“ aukštosios klasės modeliams. „GLK 350“ buvo pasiūlytas su V6 ir dviejų ir visų varančiųjų ratų išdėstymu, o „250 BlueTEC“ – sukimo momentą turinčiu dyzeliniu turbo ketvertu.

GLK buvo gana trumpalaikis, parduodamas tik šešis modelio metus JAV. Po to sekė šiek tiek didesnė GLC klasė, atsisakiusi kvadratinio stiliaus, kad būtų išvaizdesnė ir apvalesnė išvaizda. „GLK“ stilius sugrįžo į „Mercedes-Benz GLB“ klasę.

Kodėl „Mercedes-Benz GLK“ klasė?

Maždaug 8 metus mes turėjome „GLK 250 BlueTEC“ ir galiausiai, kai mūsų šeima augo, jį pakeitėme didesniu visureigiu. Mums tai patiko dėl daugelio priežasčių. Visų pirma, buvo malonu vairuoti. Dėl kompaktiško pėdsako jis buvo manevringas, todėl mes įvertinome jo automobilio valdymą.

Mums taip pat patiko degalų ekonomija. Nors dujomis varomas GLK 350 su 3,5 litro V6 grįžo 19 mylių per galoną miesto (arba 18 su visais ratais) ir 25 greitkelį, mūsų mažasis AWD turbodyzelinas buvo įvertintas 24 mpg mieste ir 33 greitkelyje, tačiau to nebuvo “. Mums neįprasta ilgose kelionėse magistralėje vidutiniškai 38 mpg. Tai leido pasiekti puikų nuotolį, ir mes galėjome nuvažiuoti 500 mylių į savo namą ir atgal, be to, kai kurie važiavo tarp jų, nesustodami degalų.

Tai taip pat buvo stebėtinai efektyvi erdvėje. Kažkada naudojau GLK, norėdamas perkelti biurus ankstesniame leidinyje. Mane šokiravo daugybė dėžių, į kurias galėjau sutalpinti sulankstytas galines sėdynes. Mūsų šeimai, kuriai buvo du šunys ir vienas vaikas, tai pasirodė pakankamai gerai, tačiau sėdėti priešais į galą nukreiptą vaiko kėdutę buvo šiek tiek ankšta. Didesnio dydžio judėjome tik susilaukę antrojo vaiko.

Mes taip pat džiaugėmės visų varančiųjų ratų GLK galimybe. Tai nebuvo ypač tvirta, ir man pavyko kartą įstrigti sniege sename medienos ruože (kuris man yra), tačiau tai suteikė daug pasitikėjimo puriais, šlapiais ar snieguotais keliais.

Kurį GLK pasirinkti?

Gaukite dyzelino. 250 „BlueTEC“ puikiai tarnavo mano šeimai. Tai buvo pakankamai greita, kad sumaišytumėte jį greitkeliu. 369 svarų pėdų sukimo momentas buvo didelis aplink miestą arba velkant porą vandens motociklų (kaip ir dujomis varomas GLK 350, jis gali tempti iki 3500 svarų). „Mercedes“ 4Matic visų varančiųjų ratų sistema taip pat buvo standartinė „BlueTEC“.

Naršydami mūsų sąrašuose, 250 ir 350 mažesnės rida modeliai yra paaugliams iki mažiausiai 20 000 USD. Susiaurinkite pasiūlymus spinduliu aplink savo pašto kodą ir atkreipkite dėmesį į kiekvieno sąrašo sandorio reitingą, kad sužinotumėte, kaip transporto priemonė palyginama su kitomis panašioje srityje.

Ką dar apsvarstyti?

Arba galite eiti su akivaizdžiu varžovu – antros kartos „BMW X3“. Stilius labai skiriasi, o „X3“ pasiūlė geresnes technologijas ir, be abejo, gražesnę saloną.

Kitas vertas varžovas būtų „Acura RDX“, pasižymintis sportišku valdymu ir geru patikimumu, tačiau jis taip pat turėjo mažai technikos ir galėjo tik 1 500 svarų.

Galėtumėte eiti su tiesioginiu GLK įpėdiniu GLC, jei norite naudoti šiek tiek naujesnį (ir didesnį), geresnio interjero automobilį, bet ir brangesnį.

Žinoma, dabar naudotų transporto priemonių kainos yra kažkokios beprotiškos. Taigi gali būti, kad visiškai nėra išeitis panaudoti pinigus, kuriuos išleistumėte naudotam GLK, pradiniam įnašui į naują „Mercedes-Benz GLB“ klasę. Tai šiek tiek ištempta, bet jūs gausite garantiją ir visiškai atnaujintas informacines ir pramogines pramogas.

Bet iš tikrųjų, jei svarstote apie GLK, tai tikriausiai norite GLK, o ne vienas iš konkurentų. Iš tikrųjų nieko panašaus nėra … Išskyrus galbūt tą naują GLB.

Susijęs vaizdo įrašas:

Related Posts